Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijsadvies

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • prijsadvies

    Ik zou graag mijn Nikon coolpix 4500 verkopen.
    Ik heb er vorige week een tweedehands zien staan in een winkel voor 600 euro.
    Ikzelf heb het 770 euro betaald vorig jaar.
    Het is een complete set met geheugenkaart, alle kabeltjes, handleiding, tas, software...

    Voor welke prijs zou ik dit toestel nog kunnen verkopen?

  • #2
    Re: prijsadvies

    max 300 euro ,vergeet niet dat iedereen hier op de site de prijzen hanteert van corne ,topfoto ,ac foto ,pin
    belgische prijzen zijn hier uit den boze (ge zult altijd onnozelaars vinden )
    ik was er vroeger ook een maar dankzij belgium digital heb ik mij al veel geld gespaard
    bedankt dus aan ieder op bd

    Comment


    • #3
      Re: prijsadvies

      Ik vreesde er al voor.
      Maar we blijven hopen op de onnozelaars

      Comment


      • #4
        Re: prijsadvies

        En hier heb ik nog een fantastische aanbieding gevonden voor de onnozelaars:

        anna ist das Gesetz von Angebot und Nachfrage - hier sind die Kleinanzeigen!



        Canon EOS 20 D (bundle) ANGEBOT SEP 04

        Canon EOS 20 D im 9er Pack, zum Preis je euro 749,00
        Canon EOS 20 D im 5er Pack, zum Preis je euro 799,00
        NEU-U. ORIGINALVERPACKT. MIT SAEMTLICHEM ZUBEHOER U. GARANTIE. LIEFERUNG TUER ZU TUER. BESTELLUNG U. ANFRAGE BITTE PER MAIL: hirschberger_guenter@yahoo.de (bitte direktanmailen)

        Preis: 749 EUR
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment


        • #5
          Re: prijsadvies

          Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
          En hier heb ik nog een fantastische aanbieding gevonden voor de onnozelaars:

          anna ist das Gesetz von Angebot und Nachfrage - hier sind die Kleinanzeigen!



          Canon EOS 20 D (bundle) ANGEBOT SEP 04

          Canon EOS 20 D im 9er Pack, zum Preis je euro 749,00
          Canon EOS 20 D im 5er Pack, zum Preis je euro 799,00
          NEU-U. ORIGINALVERPACKT. MIT SAEMTLICHEM ZUBEHOER U. GARANTIE. LIEFERUNG TUER ZU TUER. BESTELLUNG U. ANFRAGE BITTE PER MAIL: hirschberger_guenter@yahoo.de (bitte direktanmailen)

          Preis: 749 EUR

          Heb er meteen maar 10 besteld
          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

          Comment


          • #6
            Re: prijsadvies

            Ik zou zeggen wacht nog wat en je krijgt en ene gratis bij een pot nutella
            Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

            Comment


            • #7
              Re: prijsadvies

              Oorspronkelijk geplaatst door Sjel
              Ik zou graag mijn Nikon coolpix 4500 verkopen.
              Ik heb er vorige week een tweedehands zien staan in een winkel voor 600 euro.
              Ikzelf heb het 770 euro betaald vorig jaar.
              Het is een complete set met geheugenkaart, alle kabeltjes, handleiding, tas, software...

              Voor welke prijs zou ik dit toestel nog kunnen verkopen?
              250 Euro 300 Euro met veel Chance!

              Bijhouden is dikwijls beter, draai der een papierke rond en leg het onder de kerstboom. De ontvanger is blij en jij spaart een kado in je nieuwjaars budget.
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

              Comment


              • #8
                Re: prijsadvies

                @Otto Knap:

                zou het mogelijk zijn om zulke prijzen te verkrijgen indien we bijvoorbeeld met een man of 20 tegelijk bij een grote winkel hetzelfde product kopen? (in dit geval de 20D)

                Want dan ben ik wel zeer geïnteresseerd...

                Comment


                • #9
                  Re: prijsadvies

                  Indien je een kleine twee tot drie jaar wacht hoef je niet met twintig man te komen te krijgen want dan zal dat de een stuksprijs zijn.

                  Maar indien twintig onnozelaars op die aanbieding reageren en de aanbetaling doen kan hij een leuk feestje bouwen.
                  Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                  Comment

                  Working...
                  X