Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Cyber shot dsc wx60

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony Cyber shot dsc wx60

    Hallo !
    Jullie hulp is zeer welkom ...
    Ik heb een Sony Cyber shot dsc wx60 en het is me al gelukt een keuze scene te kiezen - nl. sneeuw...ik had gehoopt op sneeuw om beelden te maken van mijn spelende honden in de sneeuw... ijdele hoop want... geen sneeuw !!!
    Graag zou ik die keuze scene ongedaan maken en het sneeuwman-icoontje van de sony laten verdwijnen maar weet langs geen kanten hoe omdat ik een dummy ben ...
    Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes .

  • #2
    Re: Sony Cyber shot dsc wx60

    Ik ken het toestel niet en kan je dus niet concreet vertellen hoe je dit moet verhelpen.
    Maar dit lijkt mij zeer makkelijk te verhelpen met een handleiding in de hand. Heb je die niet meer, dan vind je die zeker op de website van Sony (eens googlen op jouw toestel type). Een handleiding is meestal handig voor dummy's ;-).
    Andere mogelijkheid is terug op fabrieksinstellingen te zetten, maar dan zijn ook alle andere instellingen gewist (datum, uur, tijdzone etc...), dan herbegin je alsof jouw toestel pas uit de winkel komt...

    succes,

    Luc
    verlang niet tot morgen, geniet van vandaag...

    Comment


    • #3
      Re: Sony Cyber shot dsc wx60

      Ik had heel die handleiding gelezen en herlezen...niet te vinden...maar het is door een vriend opgelost !
      Bedankt voor de moeite Luc .

      Comment

      Working...
      X