Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog iemand problemen gehad met cheaplenses.eu ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog iemand problemen gehad met cheaplenses.eu ?

    Ik heb daar (=Belgische webshop) op 24/12/16 een nieuwe set lenzen besteld voor mijn dochter voor zes maanden en betaald. In het verleden daar al een viertal keer gekocht zonder problemen. Heel vlotte en stipte levering iedere keer.

    Nu deze keer, we zijn ondertussen al 16 kalenderdagen verder nog altijd niks ontvangen. Mijn rekening werd wel gedebiteerd op 24/12 voor het factuurbedrag, ik kreeg in mijn mailbox in de minuten nadien de bevestiging op papier van de betaalde bestelling maar sedertdien noppes.
    Ik heb al gemaild al naar mogelijke adressen die ik op de website en in mijn vroegere communicaties terug vind maar geen kat die beweegt of reageert.

    Het is niet mijn gewoonte om direct naam en toenaam van een firma op het internet te gooien maar als men op een 6tal mails in veertien dagen zelfs de moeite niet doet om te reageren als ze problemen hebben dan zoeken ze het zelf en lijkt er mij iets aan de hand.

    Dus op zoek naar ervaringen en mogelijk advies wat hier aan te doen?
    Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

  • #2
    Re: Nog iemand problemen gehad met cheaplenses.eu ?

    Ervaringen: neen
    Advies: ja. Maatschappelijke zetel staat op hun website, je zou daar eens heen kunnen gaan (of eerst eens bellen).
    Was het trouwens levering aan huis, of bij een opticien? Dan zou je ook eens kunnen horen bij die opticien...

    Comment


    • #3
      Re: Nog iemand problemen gehad met cheaplenses.eu ?

      Was levering aan huis die nog niet geleverd werd ;-)

      Net toevallig of niet, deze namiddag mail gekregen, blijkbaar werd dit overgenomen en hebben de oude eigenaars de nieuwe (naar hun zeggen) met een kater achter gelaten en beginnen ze nu eindelijk klaar te zien in alle "vermiste" bestellingen. En alles zou normaal ten laatste deze week moeten verstuurd worden.

      Ik hou jullie op de hoogte of dit effectief gebeurt.
      Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

      Comment


      • #4
        Re: Nog iemand problemen gehad met cheaplenses.eu ?

        Als ik ga kijken op de Cheaplenses.eu site wordt ik omgeleid naar ilens uit Mechelen.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          Re: Nog iemand problemen gehad met cheaplenses.eu ?

          Ondertussen eind vorig week dan toch ontvangen. Met een kaartje er bij met excuses ;-)

          Heeft even geduurd maar eindelijk toch in orde gekomen dan. Mag hier dus slotje op.
          Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

          Comment

          Working...
          X