Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD Forum hapert constant met Firefox

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD Forum hapert constant met Firefox

    Hallo,
    Sedert een week ongeveer kan ik bijna niets meer lezen, schrijven of foto's bekijken op het forum. Ik werk met Mac en als browser gebruik ik Firefox. Alles van Firefox wordt geblokkeerd, dus alle andere geopende tabbladen zitten ook vast. Het enige wat ik kan doen is naar de finder gaan en van daaruit een forceer stop doen. Daar zie ik steeds: firefox reageert niet. Dan nog eens "toch geforceerd stoppen" en alles opnieuw opstarten.
    Ik dacht eerst dat het aan de muis lag (zoals hier reeds beschreven) want ik heb ook een Logitec M-UAL-120 maar ik heb nu de andere browser Safari geopend (die ik anders nooit gebruik) en dan werkt alles perfect terug. Dus ligt het aan iets dat veranderd is hier op de BD site en sedert 1/1/2017 niet meer compatibel met Firefox denk ik?
    Heeft iemand gelijkaardige ervaringen?
    Thanks,
    Raf.

  • #2
    Re: BD Forum hapert constant met Firefox

    Hier FF op windows.
    Het forum loopt lekker.
    Zo eens met uitzondering blijft een pagina eens "hangen" en moet ik een paar seconden wachten tot de site weer doorkomt.
    Maar algemeen gesproken heb ik eigenlijk geen problemen met deze site.

    Ik vermoed dat er een probleem is met je FF.
    Try reinstall?

    Comment


    • #3
      Re: BD Forum hapert constant met Firefox

      No prob met FF 50.1.0 en Win7.

      Mogelijk een FF+Mac probleem?
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #4
        Re: BD Forum hapert constant met Firefox

        Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
        Hier FF op windows.

        Zo eens met uitzondering blijft een pagina eens "hangen" en moet ik een paar seconden wachten tot de site weer doorkomt.
        Maar algemeen gesproken heb ik eigenlijk geen problemen met deze site.
        ?
        Idem hier.

        Comment


        • #5
          Re: BD Forum hapert constant met Firefox

          Met Firefox op Win7 en iMac OS Sierra geen problemen.
          Herinstalleren is aan te raden.

          Comment


          • #6
            Re: BD Forum hapert constant met Firefox

            Hier ook geen enkel probleem met FireFox (v.50.1.0) en Mac (10.11.6).
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: BD Forum hapert constant met Firefox

              Ik werk op MacBook Pro met OS-X 10.9.5.
              Blokkeert nog steeds wanneer ik over een afbeelding scroll. Wachten helpt niet als hij blijft hangen. Duurt minutenlang tot ik een geforceerde stop van Firefox doe.
              Misschien heeft Firefox een upgrade gedaan die niet goed meer werkt met mijn oudere besturing?
              Ik zou ook mijn besturing kunnen upgraden maar ik ben daar terughoudend voor omdat mijn computer al wat ouder model is en ik nog meer problemen zou kunnen krijgen.

              Comment


              • #8
                Re: BD Forum hapert constant met Firefox

                Heb je EtreCheck al eens laten lopen?
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment

                Working...
                X