Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klassieker

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Klassieker

    [IMG][/IMG]

  • #2
    Re: Klassieker

    Het fotograferen bij mist is net hetzelfde als fotograferen bij sneeuw.
    De foto is duidelijk te zwaar bewerkt, kijk maar naar de artefacten in de lucht.
    Standpunt is ook te laag te leeg tegen de grond.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Klassieker

      Goede poging om een goede compo te maken. De sfeer vind ik tof maar er zitten foutjes in de lucht. De foto neigt naar zwartwit doch lijkt dit niet te zijn ? Met het standpunt heb ik geen probleem.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Klassieker

        Het idee achter de foto is wat mij betreft goed.
        I.v.m. de artefacten in de lucht, ben ik eens naar de afbeeldingsinfo gaan kijken. De grootte bleek slechts 180 KB te zijn.
        Voor een foto waar ook nog (een beetje) kleur inzit, m.i. te laag. Ik heb een Z/W van mezelf bekeken, die bleek ca. 2X zo groot te zijn. TINYpic, misschien ?
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Klassieker

          Voor mij mocht je een stappeke naar rechts gezet hebben zidar de boom iets centraler kwam
          de artefacten zullen wel een geschenkje van tinypic zijn.
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Klassieker

            Het was hier zeker de bedoeling niet om een z/w omzetting te maken. De kleuren zijn zo uit de camera gekomen. De nabewerking is minimaal. Alleen zijn de KB's het laatste waar ik naar kijk. Als dat het probleem is zal ik daar in de toekomst op letten. Iedereen bedankt voor de nuttige info.

            Comment

            Working...
            X