Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De wetenschapster

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] De wetenschapster



    Getrokken met continu-licht

  • #2
    Re: De wetenschapster

    Gezien de toelichting, yep dit is mooi op de plaat gekomen. Ze kijkt wel wat afwachtend en afstandelijk, dat kan de bedoeling geweest zijn.
    Ik zeg in de studio altijd het verschil van kin omhoog (de barones die haar bezittingen aanschouwt) of kin omlaag (de toegankelijke persoonlijkheid die kontakt wil).
    Dan zie je de kinnetjes snel omlaag gaan hoor! (meestal té, maar dat is te verhelpen)
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #3
      Re: De wetenschapster

      nice
      eos 600 d
      lens 18-135 canon 10-22canon

      Comment


      • #4
        Re: De wetenschapster

        Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
        Gezien de toelichting, yep dit is mooi op de plaat gekomen. Ze kijkt wel wat afwachtend en afstandelijk, dat kan de bedoeling geweest zijn.
        Ik zeg in de studio altijd het verschil van kin omhoog (de barones die haar bezittingen aanschouwt) of kin omlaag (de toegankelijke persoonlijkheid die kontakt wil).
        Dan zie je de kinnetjes snel omlaag gaan hoor! (meestal té, maar dat is te verhelpen)
        Dankjewel Henk .
        't Waren maar enkele foto's na het fotograferen vh petekind . Zonder aanwijzingen zijn de mensen meer onbevangen en nemen ze geen poses aan ............. mij deed het achteraf aan h zelfportret v Delacroix denken ........................

        Grtjs Thierry

        Comment

        Working...
        X