Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Selfie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Selfie?




    Selfie
    Feedback is welkom.
    My photo's

  • #2
    Re: Selfie?

    Formaat,beeldopbouw, uitsnede kan ik wel smaken bij deze.
    Voor mij persoonlijk verdwijnt er echter net iets teveel van je gezicht in de zwarte ruimte. Je zit ook met hele zware schaduwpartijen (bv van de montuur ) op je gezicht, dit door je manier van belichten. Daar zou ik ook nog wat mee spelen om die zware schaduwen wat getemperd te krijgen. Probleem dat er teveel van je gezicht verdwijnt in de zwarte ruimte kan je eventueel oplossen door zelf een iets ander standpunt in te nemen tov van je lichtbron of door te zorgen dat het licht dat je nu gebruikt kan reflecteren op een scherm zodat dit reflectielicht dan heel lichtjes de andere kant wat licht kan geven. Of je zou ook met een tweede lichtbron aan de andere kant kunnen werken. Dit zal dan sowieso zijn invloed hebben op de belichting van de zwarte partij.
    Nu, het kan ook zijn dat dit een heel bewuste keuze is om het beeld op dergelijke wijze te presenteren en dat je er een bedoeling mee hebt om het grootste deel van je gezicht in de duisternis te laten verdwijnen. Indien dit het opzet was, dan ben je daarin geslaagd.
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

    Comment


    • #3
      Re: Selfie?

      Als low key kan deze tellen

      Comment


      • #4
        Re: Selfie?

        Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
        Als low key kan deze tellen
        Dezelfde opvatting en gedurfd weergegeven.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Selfie?

          Ik denk dat er ook wel iets meer uit te halen was, dus ik volg deka daarin wel wat.
          Zelf kan ik negatieve ruimte in een portret zeker smaken, maar hier ontbreekt er toch iets extra voor mij.
          Om 1 of andere had ik de lichtbron ook dan liever van links zien komen.

          Maar iig wel apart en creatief
          Nikon shooter - Samyang fan

          Comment


          • #6
            Re: Selfie?

            Kan me helemaal vinden in het commentaar van deka. Maar tis gedurfd, en dat alleen al telt voor mij als groot pluspunt.
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: Selfie?

              Heel mooi … misschien iets meer afstand van de achtergrond nemen?
              Zwart/wit zou ik hier ook wel smaken


              Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

              Comment


              • #8
                Re: Selfie?

                Goed bezig. Nog meer van zo'n originaliteit.
                Met technisch perfecte foto's komt soms ook weer wat traditie om de hoek kijken. Hier niet dus.
                Ik wacht ongeduldig een vervolg op.
                Groetjes,
                Xavier
                Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
                Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
                Laat de commentaren maar komen.

                Comment

                Working...
                X