Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het stenen woud

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Het stenen woud



    Het zou één van de highlights van China moeten zijn.
    Met die reputatie tast je al wat dieper in de geldbeugel.
    Je rijdt met maxi hop-on-hop-off golfkarren door het gebied.
    Weer een heeeeele hoop chinezen dus (die wel on maar niet off hoppen).
    Als je off hopt kan je onderaan rondwandelen of een uitzichtpunt bovenop zoeken.
    Maar in beide gevallen vond ik het moeilijk een goede weergave te maken van dit gebied.
    Gevangen tussen de wandelpaden en openingsuren, was ik hier al snel uitgekeken/uitgefotografeerd.

    DOMPER !




    Het zijn niet altijd mooie story's bij de foto's hé ...

  • #2
    Re: Het stenen woud

    Als je verwachtingen zo hoog gespannen zijn en het valt tegen, dan kan ik je ontgoocheling begrijpen. Voor diegenen die het gebied niet gezien hebben, zoals ik, is het toch wel een aparte foto, waar je oog doorheen de foto dwaalt. Ik vermoed dat met een minder hard licht dit een heel bijzondere fotogenieke sfeer creëert. Helaas kreeg je blijkbaar niet die vrijheid
    https://www.behance.net/Lynx1966

    Comment


    • #3
      Re: Het stenen woud

      Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
      Als je verwachtingen zo hoog gespannen zijn en het valt tegen, dan kan ik je ontgoocheling begrijpen. Voor diegenen die het gebied niet gezien hebben, zoals ik, is het toch wel een aparte foto, waar je oog doorheen de foto dwaalt. Ik vermoed dat met een minder hard licht dit een heel bijzondere fotogenieke sfeer creëert. Helaas kreeg je blijkbaar niet die vrijheid
      Hier kan ik het helemaal mee eens zijn
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Het stenen woud

        Als je verwachtingen hoog zijn kan je al eens een ontgoocheling oplopen, daar is iedereen vatbaar voor. Als je sublieme, originele en uniek foto's nastreeft dan zal je met sponsoring en professioneel moeten tewerk gaan en die beelden zijn zeldzaam ook al kan een amateur deze toch al eens verwezenlijken ! Wat je foto betreft : Deze is toch in orde hoor, het geeft een indruk - een overzicht - van een speciaal gebied aldaar wat voor ons anders en nieuw is, en daar ben ik al heel dankbaar voor. Kortom, goede opname !
        Ik vermoed dat je speciale ronde vorm van een foto hieruit is voortgevloeid ?
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Het stenen woud

          Die ronde is ook van dit gebied maar was een pano van 17 verschillende foto's op een andere plaats.
          Bedankt voor de fijne reacties op de foto's.

          Comment


          • #6
            Re: Het stenen woud

            Toch een intrigerend landschap. En fijn dat we mogen mee genieten.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Het stenen woud

              ik vind dit toch prachtig weergegeven hoor ,het heeft ons toch een beeld hoe het er daar uitziet

              Comment


              • #8
                Re: Het stenen woud

                Toch mooi weergegeven hoor, je doet dat goed.
                ...leeg...

                Comment


                • #9
                  Re: Het stenen woud

                  Ik vind het toch wel een mooi beeld, ik heb al ergere ontgoochelingen opgelopen
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment

                  Working...
                  X