Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Backfocus probleem opgelost

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Backfocus probleem opgelost

    Een tijdje terug heb ik de backfocus test van Tim Jackson eens gedaan en heb toen na uitvoerige testen moeten vaststellen dat er een kleine doch niet onbelangrijke afwijking was van de AF. bij mijn D70.
    Afgelopen maandag heb ik mijn toestel binnengebracht bij De Beukelaer, vandaag woensdag ben ik het terug gaan afhalen.
    Perfect in orde - regeling van backfocus /reiniging van de ccd /reiniging van de zoeker/firmware update en algemeen nazicht.
    Gratis en voor niks ( binnen garantieperiode )
    Als dit geen goede service is, een hele dikke proficiat aan de firma De Beukelaer en de immer vriendelijke medewerkers.
    Eric Van Aerschot BD0730BE

  • #2
    Re: Backfocus probleem opgelost

    Hebt U het toestel zelf naar De Beukelaar gebracht ?
    7 weken terug heb ik mijn defecte Coolpix 4500 naar een fotozaak moeten brengen omdat ik (via email gevraagd) het niet persoonlijk bij hen mocht komen brengen en terughalen,het MOEST via een dealer van Nikon gaan.
    De kaartlezer was defect is nu hersteld,na meer dan 6 weken,heeft 312 euro gekost,maar nu zijn alle foto's waar ik bij ingezoemd heb onscherp (heel onscherp).
    Dus heb ik nu eigenlijk zo geen proficiat voor "De Beuklaar",voor de herstelling had ik scherpe foto's.
    Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
    Web-Albums

    Comment


    • #3
      Re: Backfocus probleem opgelost

      hallo Swa, jammer dat jij niet zo tevreden bent over de service van De Beukelaer maar als dat probleem wat je nu hebt zich niet voordeed voor de bewuste herstelling zou ik toch proberen om dat alsnog in orde te laten brengen, het wijst immers op een mogelijke fout tijdens die herstelling waar je tenslotte toch genoeg voor betaalde.
      En ja ik heb mijn toestel zelf binnengebracht bij De Beukelaer maar wel op aanraden van mijn dealer, het zou dan allemaal een beetje vlugger gaan.
      Als ik het bij hem zou afgeven moest ik rekenen op een week of 3, nu had ik het na 2 dagen terug. Ik hoop dat het voor jou ook nog een beetje in orde komt met je toestel.
      Eric Van Aerschot BD0730BE

      Comment

      Working...
      X