Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshop huren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photoshop huren

    Hoi,

    Kan men Photoshop al huren voor 12,09 EUR de maand of is dat een fabeltje en is het rond de 24 EUR?

  • #2
    Re: Photoshop huren

    Volgens de site van Adobe is het 12.09€/maand om als fotograaf het pakket Photoshop en Lightroom CC te gebruiken

    Combineer, retoucheer en transformeer afbeeldingen. Met Photoshop kan iedereen het. Maak op een totaal nieuwe manier hoogwaardige, unieke content met generatieve AI in Photoshop. Gratis uitproberen!
    http://www.flickr.com/photos/wimmeke76/

    Comment


    • #3
      Re: Photoshop huren

      Ja, dat heb ik ook gelezen. Maar bedoelen ze dan dat je een beroepsfotograaf moet zijn?

      Comment


      • #4
        Re: Photoshop huren

        Oorspronkelijk geplaatst door Gossy Bekijk bericht
        Ja, dat heb ik ook gelezen. Maar bedoelen ze dan dat je een beroepsfotograaf moet zijn?
        Neen. Deze formule is voor iedereen beschikbaar.

        Comment


        • #5
          Re: Photoshop huren

          Oorspronkelijk geplaatst door timefreezer Bekijk bericht
          Neen. Deze formule is voor iedereen beschikbaar.
          Thanks.

          Comment


          • #6
            Re: Photoshop huren

            Oorspronkelijk geplaatst door Gossy Bekijk bericht
            Thanks.
            Je kan hier ook nog korting op krijgen.
            Bvb via Serge Ramelli -> http://photoserge.com/my-gear -> 8$ / maand.
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment


            • #7
              Re: Photoshop huren

              Voor al wie Raw en andere bestanden wil openen en bewerken van de laatste generatie camera's en geen maandelijkse huur wil betalen aan Adobe CC.
              Pas terug van bij mijn vriend Peter, hij geeft les in het ganse Adobe pakket, maar wilde mij iets tonen.
              Er is namelijk een relatief nieuw foto programma op de markt, Affinity, werkt perfect met de NEF files van de D500 en andere nieuwkomers, en is werkelijk een stuk beter dan Photoschop, en het mooie is dat het spotgoedkoop is, 39€ voor vijf computers. Moet je eens filmpjes van opzoeken, werkt ook zeer vlot, bv. draden wegwerken is een kwestie van seconden, en alles in je NEF bestand, werkt ook met lagen enz. indrukwekkend.Is wonderbaarlijk, gaat zover, dat je in een Nikon NEF bestand gewoon een ander formaat kan verwerken, terwijl je je raw bestand behoudt.
              Bovendien kan je na bewerken en omzetten gewoon in wel een tiental formaten tegelijkertijd wegschrijven, bv. Een tiff, een jpg en ja, zelfs in PSD.
              The only fully-loaded photo editor integrated across macOS, Windows and iPad, Affinity Photo is the first choice of millions of professionals around the world.

              Comment


              • #8
                Re: Photoshop huren

                Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                Je kan hier ook nog korting op krijgen.
                Bvb via Serge Ramelli -> http://photoserge.com/my-gear -> 8$ / maand.
                $8 = € 9,67 :-\
                "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                500px

                Comment


                • #9
                  Re: Photoshop huren

                  Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
                  $8 = € 9,67 :-\
                  U bedoelt?
                  Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                  Website - 500px - Instagram

                  Comment


                  • #10
                    Re: Photoshop huren

                    Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                    U bedoelt?
                    Ik zie dat als je in Euro betaalt je 9,67 euro betaalt. Terwijl $8 eigenlijk 7,5 euro is :-)
                    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                    500px

                    Comment


                    • #11
                      Re: Photoshop huren

                      Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
                      Ik zie dat als je in Euro betaalt je 9,67 euro betaalt. Terwijl $8 eigenlijk 7,5 euro is :-)
                      Blijft een korting tov de 12 euro op Adobe.be.
                      En kan je dat niet forceren in US$? Zet je land gewoon in de USA. Heb zo mijn standalone versie van LR ook via de US site aangekocht in $.
                      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                      Website - 500px - Instagram

                      Comment

                      Working...
                      X