Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

winterlicht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] winterlicht



    mijn website : klik

  • #2
    Re: winterlicht

    goede donkere sfeer, fijn die herhaling van de bomen. ideeke zou kunnen zijn om de foto van iets lager te nemen zodat onderste van de boom los komt van de het achterste bos.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: winterlicht

      Opletten voor de neveneffecten van je bewerking: halo's en een soort blokjesvorming in de lucht (links boven).
      Voor mij iets te donker. Mocht wat meer pit hebben.

      Comment


      • #4
        Re: winterlicht

        Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
        Opletten voor de neveneffecten van je bewerking: halo's en een soort blokjesvorming in de lucht (links boven).
        Voor mij iets te donker. Mocht wat meer pit hebben.
        Volg dit helemaal
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: winterlicht

          toch wel sterke halo vorming rond de boomkruinen ,ik vermoed een blend wat in dit geval heel moeilijk is als je met obstakels zit ,ook wat te donker voor mij

          Comment


          • #6
            Re: winterlicht

            De halo's doen de foto een beetje de das om. Een sombere weer creëeren kan best karakteristiek overkomen en kan de maker daar in volgen.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: winterlicht

              De steeds "kleiner" wordende bomenrij vind ik erg mooi.
              Als je een echte donkere foto wilt, zou ik gewoon op de lucht belichten.(hoef je nl. ook niet te verdonkeren) Ik hou daar niet van, maar dat terzijde.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: winterlicht

                Een hele mooie qua sfeer en compositie, maar de halo's zijn wel jammer.
                https://www.behance.net/Lynx1966

                Comment

                Working...
                X