Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zilverberk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zilverberk


    kerkhof van Halle - Nieuwjaarsdag 2017


    mijn website : klik

  • #2
    Re: zilverberk

    Moeilijk te zeggen waarom maar het is niet echt boeiend. Misschien eens rechtzetten en een wat andere uitsnede ?
    Photography is an art of observation.

    Comment


    • #3
      Re: zilverberk

      laat ik dit nu net een boeiende foto vinden.
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Re: zilverberk

        Ik vind deze heel moeilijk om naar te kijken, er gebeurt heel veel (tot zelfs hoogspanningslijnen toe) en m'n oog kan niet kiezen en ergens tot rust komen. Het beeld bevat veel verhalen die niet op elkaar aansluiten (winterse bomen, praalgraf, over het linkse muurtje is er in de verte nog wat te zien, de twee weggetjes lokken me allebei naar een andere kant, door de titel ben ik geneigd om naar die grote boom te kijken,...)

        Wat ik anders zou doen: een duidelijke keuze maken en daarop inzoomen. Voor mij werkt het brede beeld niet omdat er té veel gebeurd en het daarom verwarrend wordt.

        Ik hou wel van het sobere kleurenschema.
        www.freddyhelsen.be

        Comment


        • #5
          Re: zilverberk

          De zilverberk trok wel mijn aandacht moet ik zeggen - echt zilvergrijs nu - zijn naam alle eer aandoende - alle takjes/blaadjes bedekt met een laagje ijs door de mist van de voorbije dagen.
          Leuk om de bedenkingen te lezen.
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: zilverberk

            Winter en begraafplaats, ze vullen mekaar goed aan en de foto is heel geslaagd. Maar of ie boeiend te noemen is daarvoor is ie te algemeen, denk ik.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment

            Working...
            X