Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GP Sven Nys

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] GP Sven Nys


    Vol door de bocht




    sh*t, hij zit bijna op't wiel




    Op de eerste werkdag mijn tenueke al vuil (Lars Van der Haar)



    De volledige reeks

  • #2
    Re: GP Sven Nys

    knappe foto's (waar ik momenteel alleen nog maar van kan dromen ). Die eerste zou ik meer bijsnijden, maar dat is persoonlijke smaak denk ik.
    Canon EOS 70D | Canon EF 50mm f/1.8 STM | Canon EF 70-200mm f/2.8L USM | Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM | Manfrotto 055XDB

    Comment


    • #3
      Re: GP Sven Nys

      Ik vond dat het padje wel een mooi beeld geeft waar ze naar toe moeten en het publiek vind ik ook een meerwaarde dus bijsnijden zou voor mij een andere foto geven. Ik heb verschillende beelden waar ik de renners toch dichter in beeld neem.

      Comment


      • #4
        Re: GP Sven Nys

        Mooie foto's, Kris.

        Positief bedoelde opmerkingen: knap beeld foto 1, persoonlijk zou ik van de bovenkant wat weghalen tot boven de hoofden van de toeschouwers. Houding van Wout en de lijn van het pad is een meerwaarde in deze foto.
        Foto 2 en 3 staan niet recht. Is dit nodig? in dit geval wel vind ik. Lars komt hierdoor scherper door de bocht.
        Spijtig dat net de rechtervoet van Wietse is afgesneden op foto 2 (is altijd moeilijk om te kiezen waar je uitsnijdt), ik zou Wietse wat oplichten en ik zou de foto warmer afwerken.

        In het algemeen mis je bij het fotograferen van veldrijders hun gezichten want ze kijken voornamelijk uit naar de sporen waarin ze willen rijden.
        http://www.paulvanrooy.be

        Comment


        • #5
          Re: GP Sven Nys

          Dank u voor de tips, ik zal in 't weekend ze eens opnieuw afwerken.

          Ik scrolde nog eens door de volledige reeks van Baal en ik vind dat ik toch redelijk wat gezichten in mijn reeks heb zitten. Ik zoek ook meestal mijn plekjes zodat ik me iets lager kan opstellen om zo toch wat gezicht te zien of waar ze moeten opkijken voor het volgende obstakel in te schatten (vb een steile klim in Overijse). Maar ze rijden inderdaad vaak met de kop in de grond.

          Comment

          Working...
          X