Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Earth

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Earth

    Bedankt om te kijken,
    mvg Christophe


    Earth
    by Christophe Staelens, on Flickr

  • #2
    Re: Earth

    Geweldig dit! Enorm veel sfeer en mystiek
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Earth

      Compo en sfeer zitten er goed in Christophe..
      Afwerking echter in dit geval niet zo mijn ding, lucht rondom de zon vind ik persoonlijk wat te donker, en kleuren wat vreemd...Denk dat die het goed doet in zwart-wit.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Earth

        Ik merk dat ik weer helemaal uit mijn dak ga met die kleuren die afwijken van de realiteit
        Volgende keer eens een spagaat proberen over dat beekje. Denk dat de compo leuker wordt.

        Comment


        • #5
          Re: Earth

          Ookal zijn de kleuren fors en niet realistisch, ik vind dat het wel een bepaalde sfeer creëert die ik wel kan smaken
          Je zit wel met een behoorlijke tongvormige vertekening van de horizon. Die zou ik wel corrigeren.
          https://www.behance.net/Lynx1966

          Comment


          • #6
            Re: Earth

            ook ik ben grote fan van dit werk. echt een personal vision, wow !
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Earth

              Big work, I love et

              Comment


              • #8
                Re: Earth

                Mooie kijkplaat. Prima schilderachtige omzetting.

                Comment


                • #9
                  Re: Earth

                  Mooi uitgewerkt - met veel drama
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Re: Earth

                    Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                    Compo en sfeer zitten er goed in Christophe..
                    Afwerking echter in dit geval niet zo mijn ding, lucht rondom de zon vind ik persoonlijk wat te donker, en kleuren wat vreemd...Denk dat die het goed doet in zwart-wit.
                    Voor een keer dat ik nog eens kleur post...
                    Ik begrijp de gemengde reacties hoor, daarom blijf ik hier ook posten, kritiek mag en moet zeker!
                    Wat ik er wel wilde bijzeggen, het was sowieso een vreemde lucht, de zon kwam net niet door de mist, speciale kleuren die ik nog niet veel heb gezien.
                    In de nabewerking heb ik deze plaat nog wat donkerder gemaakt, en de kleuren zijn door split toning wel wat veranderd.
                    Bedankt voor de reacties!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Earth

                      Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                      ook ik ben grote fan van dit werk. echt een personal vision, wow !
                      De sfeer is een kanjer en daarom sluit ik me aan bij deze opmerking, persoonlijke interpretatie en originaliteit !
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Earth

                        Boven de eerder genoemde complimenten, vind ik de compo ultiem. Lijnen en licht zorgen ervoor dat je totaal naar de einder (waar lijnen en licht samenkomen) wordt getrokken.
                        Waardoor een een soort van gedwongen kijkrichting is ontstaan. Een topper, Christophe !
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                        Vriendelijke groeten, Johan

                        Comment

                        Working...
                        X