Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Devil's Kitchen Waterfall 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Devil's Kitchen Waterfall 2

    Dit mooie watervalletje hadden we nog niet laten zien met stromend water, dus bij deze.

    Devil's Kitchen waterfall.



    Bedankt voor de belangstelling.
    Last edited by Johan1956; 4 januari 2017, 13:45.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Devil's Kitchen Waterfall 2

    Deze is ook mooi natuurlijk, en bij sommige zal deze zeker meer in de smaak vallen dan de andere..Maar geef mij maar de versie met langere sluitertijd.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Devil's Kitchen Waterfall 2

      Ook mooi met stromend water en heel verfrissend beeld.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Devil's Kitchen Waterfall 2

        Ik ben vooral fan van de foto's die jij maakt bij weinig licht of met LE. Daar ben je echt een krak in.
        Deze past niet in dat rijtje. Totaal niets mis met de foto en je zou gek zijn hier aan voorbij te gaan gewoon omdat het te mooi weer is.
        Ik klink als een verwend kind ...

        Comment


        • #5
          Re: Devil's Kitchen Waterfall 2

          nochtans een mooi beeld.... moest hij goed gelukt zijn
          niet verkeerd verstaan maar er scheelt iets ,ik zoek en vermoed de scherpte/details ,eerste zicht lijkt hij oververscherpt komt hard over tweede zicht lijkt hij onscherp (beweging ? )
          ook zou ik miss hier een 16/9 van maken met stukje lucht er af

          Comment


          • #6
            Re: Devil's Kitchen Waterfall 2

            Prima omgeving met prima standpunt. Het water laat de natuur en het leven bruisen en dat is kwa inhoud een voltreffer
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Devil's Kitchen Waterfall 2

              Bedankt voor alle reacties.
              Bedankt voor je kritische blik, Patrick. Ik wa zelf ook al niet tevreden, dus n.a.v. je opmerking van de scherpte nog eens e.e.a. nagelopen.
              Op de raw is al te zien dat ik op de rechter rots (dus te dichtbij) had gefocust. Jammer , maar weer een eye-opener.
              Snijden doet voor mij zeer, omdat juist die diagonale lijnen in de lucht zo mooi zijn.
              Uiteraard heb ik wel het bekeken, maar behalve de lijnen, geeft de ruimte boven, adem aan de foto.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment

              Working...
              X