Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet de zonsondergang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Niet de zonsondergang


    Eentje van vorige week in dardennen, tijdens in feite een wandeling die geen "fotowandeling" was, maar eerder een "wandeling met fotografisch materiaal", want we hebben tijdens de namiddagsessie maar op twee plaatsen fotootjes gepakt, en toch 8 of 9km gezeuld met ons materiaal.

    Heerlijk fotografisch 2017 aan allen gewenst, en vooral een goede gezondheid !!!
    En dat we hier weer veel fotookes mogen zien en tonen !!!




    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Niet de zonsondergang

    Mooie kleurtjes, een exotisch hoekje in dardennen? Lijkt wel een steppe. Ik hou van die eenvoud
    https://www.behance.net/Lynx1966

    Comment


    • #3
      Re: Niet de zonsondergang

      idd heel mooie kleuren ook mooie overgaan van de kleuren veel diepte
      Last edited by bregt; 2 januari 2017, 21:25.
      https://www.facebook.com/Bregt.Willekens.photography

      Comment


      • #4
        Re: Niet de zonsondergang

        Die leegte is zalig en de lucht is om van te snoepen.
        Ik zou onderaan een stukje durven croppen tot boven die 2 donkere struikjes.
        De foto oogt rustiger dan.

        Comment


        • #5
          Re: Niet de zonsondergang

          Bijzonder mooie zachte kleuren in de lucht..Erg mooi plekje daar in de Ardennen als ik dit zo zie..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Niet de zonsondergang

            Helemaal mee eens, ik struikel ook wat over die struikjes

            Ik had ze al een paar x weggescrold en nu zie ik net dezelfde reactie als wat ik eigenlijk dacht ...
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Niet de zonsondergang

              dan komt de horizon toch veel te laag ?
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment


              • #8
                Re: Niet de zonsondergang

                Jij kiest zelf waar je horizon komt te liggen. Op 1/3 is vaak de regel, maar het is zeker geen wet.
                Afwijken van de regels levert vaak verrassend mooie resultaten. De leegte en de lucht zullen hier extra benadrukt worden.

                Comment


                • #9
                  Re: Niet de zonsondergang

                  Prachtige kleuren en kleurverloop in de lucht!
                  Mss wel de moeite waard om een stukje af te snijden.
                  mvg Christophe.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Niet de zonsondergang

                    Ook voor jullie de beste wensen 😉
                    Prachtige plaat, voelt heel koud aan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Niet de zonsondergang

                      Heel schilderachtige lucht
                      Peter
                      mijn website : klik

                      Comment


                      • #12
                        Re: Niet de zonsondergang

                        heb het eens bekeken, en ik zal het zo laten, als er een stuk veen af gaat, dan moeten er ook twee stammen weggeshopt worden, en dan blijf je maar bezig.

                        en mij storen die twee struikjes dus eigenlijk niet, die zijn er gewoon. natuur is niet echt maakbaar. so be it.


                        Dank voor de suggesties en het de moeite nemen om te becommentariëren.
                        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Niet de zonsondergang

                          Nou nou, met zulke 'lucht' wordt ik verdacht van intimidatie en veroordeeld en hier wordt dit aanvaard ! Rare beoordeling wat mij betreft
                          Dit nog maar eens gezegd zijnde : Iegienie, dit niet persoonlijk nemen want ik kan dergelijke fototoestanden zeker waarderen. De foto is voor mij heel goed, de desolaatheid is aanwezig, de diepte en de complementaire kleuren zitten goed dus op gebied van sfeer zeker geen opmerkingen. 't Is ne goeie want kan er van 'genieten'
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Niet de zonsondergang

                            Nou nou, met zulke 'lucht' wordt ik verdacht van intimidatie en veroordeeld en hier wordt dit aanvaard ! Rare beoordeling wat mij betreft
                            Dit nog maar eens gezegd zijnde : Iegienie, dit niet persoonlijk nemen want ik kan dergelijke fototoestanden zeker waarderen. De foto is voor mij heel goed, de desolaatheid is aanwezig, de diepte en de complementaire kleuren zitten goed dus op gebied van sfeer zeker geen opmerkingen. 't Is ne goeie want kan er van 'genieten'
                            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Niet de zonsondergang

                              Ruimte in de vorm van een land-of zeeschap ben ik absoluut fan van.
                              De struikjes storen mij niet, want ik ervaar ze meer als een startpunt. Dit soort kleurtjes (vooral s'winters )zijn dikwijls te zien t.o. een saai ondergang. Dus de goede kant gekeken.
                              De boompjes aan de einder lijken mij een beetje over-verscherpt. (witte randjes)
                              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                              Vriendelijke groeten, Johan

                              Comment

                              Working...
                              X