Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CF Kaartjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CF Kaartjes

    Hi iedereen,

    Heeft iemand ervaringen met de CF kaartjes van Kingston, meer bepaald Kingston Elite Pro CompactFlash 512 MB.

    Zijn deze aan te raden of toch maar opteren voor SanDisk, Ridata, ...

    Thanx
    Liriuske

    Wijze raad doet wonderen !

  • #2
    Re: CF Kaartjes

    Ik heb een cf-kaartje en een sd-kaartje alle 2 van 64 mb, en geen elite pro.

    Maar ik heb daar nog nooit last meegehad.

    grtz
    Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
    Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

    Comment


    • #3
      Re: CF Kaartjes

      Zelf heb ik kaartjes van Sandisk en Activ (merk van Action Shop) van beiden ben ik heel tevreden.
      *Nikon D300s + MB-D10 + SB-900 +18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX II + *Nikon D200 + SB-800 + 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX*

      Comment


      • #4
        Re: CF Kaartjes

        Ik heb een aantal CF kaartjes van Kingston, geen probleem

        Comment


        • #5
          Re: CF Kaartjes

          Sandisk Ultra II of Lexar !!!
          Canon EOS 1D-mkIII, 15mm fish-eye f/2.8, 16-35mm f/2.8 L, 24-70mm f/2.8 L, 50mm f/1.4, 70-200mm f/2.8 L IS, 400mm f/4.0 DO IS

          Comment


          • #6
            Re: CF Kaartjes

            Daar zou ik mij geen zorgen over maken. Kingston is een topmerk en je kaartje heeft levenslange garantie en op 0800/72763 kan je 24u op 24 gratis bellen moest je ooit een probleem hebben. Geen enkel ander merk heeft zo een service. Daarenboven is Kingston de grootste onafhankelijk memoryfabrikant in de wereld wat toch op zich al een serieuse referentie is.

            Comment


            • #7
              Re: CF Kaartjes

              Heb op http://geheugen.direqt.be/ een Dane Elec XS512CF gekocht, gisteren ontvangen, kaartje nu in promo voor €69.95 + €7.5 verzendkosten Belgie
              Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

              Comment


              • #8
                Re: CF Kaartjes

                Kijk zeker eens bij http://www.cornevaniperen.nl

                72€ voor een SanDisk 512 MB CompactFlash Card Ultra II met gratis verzending, ook naar België mits vooruitbetaling!

                Voor die prijs kan je het niet laten...

                Kijk ook eens naar de SanDisk 1 GB CompactFlash Card Ultra II voor 122.50€
                Nikon D300 & een beetje glas...
                Iets kleiners als carry everywhere

                Comment


                • #9
                  Re: CF Kaartjes

                  72€ voor een SanDisk 512 MB CompactFlash Card Ultra II met gratis verzending is een prijs
                  Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                  Comment


                  • #10
                    Re: CF Kaartjes

                    En wat denken jullie van €79.90 voor een 1 Gig Extrememory ?

                    Comment


                    • #11
                      Re: CF Kaartjes

                      Oorspronkelijk geplaatst door Infernoken
                      72€ voor een SanDisk 512 MB CompactFlash Card Ultra II met gratis verzending, ook naar België mits vooruitbetaling!
                      Toch best eerst even goed lezen:

                      Op hun website staat bij Q&A hetvolgende:
                      (http://www.cornevaniperen.nl/faq.php?view=2)

                      "Q: Op welke manier kan er geleverd worden en wat kost het?
                      A: Er zijn een aantal mogelijkheden:

                      1. Bij bestellingen onder de € 500,00:
                      a. U kunt het bestelde ophalen en ter plekke betalen (geen extra kosten).
                      b. U kunt vooruitbetalen en het bestelde wordt opgestuurd. Dit kost € 7,50
                      c. Het wordt persoonlijk bij u afgeleverd en u betaald contant of PIN of creditcard. Dit kost € 17,50.

                      2. Bij bestellingen boven de € 500,00:
                      a. Het bestelde wordt persoonlijk (gratis) bij u afgeleverd en u kunt contant afrekenen, met PIN of creditcard."

                      Voor zover ik weet valt € 72 nog altijd ONDER de € 500,00....

                      mvg
                      Bert
                      mvg
                      Bert

                      Comment


                      • #12
                        Re: CF Kaartjes

                        Oorspronkelijk geplaatst door muylaerb
                        Toch best eerst even goed lezen:

                        Op hun website staat bij Q&A hetvolgende:
                        (http://www.cornevaniperen.nl/faq.php?view=2)

                        "Q: Op welke manier kan er geleverd worden en wat kost het?
                        A: Er zijn een aantal mogelijkheden:

                        1. Bij bestellingen onder de € 500,00:
                        a. U kunt het bestelde ophalen en ter plekke betalen (geen extra kosten).
                        b. U kunt vooruitbetalen en het bestelde wordt opgestuurd. Dit kost € 7,50
                        c. Het wordt persoonlijk bij u afgeleverd en u betaald contant of PIN of creditcard. Dit kost € 17,50.

                        2. Bij bestellingen boven de € 500,00:
                        a. Het bestelde wordt persoonlijk (gratis) bij u afgeleverd en u kunt contant afrekenen, met PIN of creditcard."

                        Voor zover ik weet valt € 72 nog altijd ONDER de € 500,00....

                        mvg
                        Bert
                        Eerst lezen op de site of vragen aan Corné, verzending van de Sandisk CF kaartjes en de Microdrives zijn wel degelijk gratis...

                        Zelf mailtje gekregen van Corné, dus ben zeker...
                        Nikon D300 & een beetje glas...
                        Iets kleiners als carry everywhere

                        Comment


                        • #13
                          Re: CF Kaartjes

                          Verzendig CF en MD kaarten is inderdaad gratis
                          Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

                          Comment

                          Working...
                          X