Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

No mountain too high

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] No mountain too high

    Last edited by Laurens; 8 januari 2017, 08:25.
    https://www.behance.net/Lynx1966

  • #2
    Re: No mountain too high

    Sfeervol maar heel scherp afgelijnd. Die horizontale lijn lijkt me de bovenkant van een helling te zijn doch vind ik dat ze het beeld verstoord (precies een kabel).
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: No mountain too high

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Sfeervol maar heel scherp afgelijnd. Die horizontale lijn lijkt me de bovenkant van een helling te zijn doch vind ik dat ze het beeld verstoord (precies een kabel).
      Ja, de foto is scherp, maar is nauwelijks verscherpt bij de bewerking. is met een van mijn scherpste lenzen genomen : de macro 90 mm. De horizontale lijn is de kam van een helling, daar kan ik helaas niks aan doen... tenzij ik die zou gaan wegwerken, maar dat zie ik niet zitten...
      https://www.behance.net/Lynx1966

      Comment


      • #4
        Re: No mountain too high

        Een opeenstapeling van laagjes met de horizon als rustpunt.
        Al gaat mijn blik onwillekeurig naar die vijver in de hoop dat daar iets meer van getoond werd (maar daar zal wel een reden voor zijn).
        In tegenstelling tot je vorige foto's met deze bewerking, is er een zeer lichte banding waarneembaar in de lucht (en een foutje in de linker bovenhoek).

        Comment


        • #5
          Re: No mountain too high

          Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
          Ja, de foto is scherp, maar is nauwelijks verscherpt bij de bewerking. is met een van mijn scherpste lenzen genomen : de macro 90 mm. De horizontale lijn is de kam van een helling, daar kan ik helaas niks aan doen... tenzij ik die zou gaan wegwerken, maar dat zie ik niet zitten...
          Geen probleem en versta je standpunt. Die lijn wegwerken zal heel moeilijk te realiseren zijn en verknoei je misschien je foto, dus zo laten. Het is maar een gevoel dat ik meedeel en ik ben zeker de 'paus' niet
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment

          Working...
          X