Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mistig Pellenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] mistig Pellenberg


    Last edited by Frakske; 16 maart 2017, 20:25.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: mistig Pellenberg

    Mooi hoor, al had ik hem graag ook in de iets kleurigere versie gezien. Of puur Z/W.
    https://www.behance.net/Lynx1966

    Comment


    • #3
      Re: mistig Pellenberg

      Ja Frans, ook enorm mooi. Die benadert die van den Eddy heel van nabij. Super voor mij.
      Misschien nog een ietsje pietsje donkerder maken?
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: mistig Pellenberg

        Gewaagde opnamehoek maar met een prima sfeerresultaat en de diepgang naar het licht is super. Van eenvoud prachtige foto's maken
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: mistig Pellenberg

          awel, frans, deze keer ben ik geen echte fan. mag ook eens he.

          tis iets met die draad en dat kotteken denk ik.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: mistig Pellenberg

            Een prachtig diepe plaat , met een belichting die ik mooier/natuurlijker vind.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: mistig Pellenberg

              Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
              Een prachtig diepe plaat , met een belichting die ik mooier/natuurlijker vind.
              Helemaal mee eens...Erg mooi Frans, de ingetogen sobere kleuren vind ik erg mooi..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: mistig Pellenberg

                Mooi naturel filter die mist. Zachte sfeer en mooie lucht.
                Het geheel voelt wel een beetje sepia aan en daar ben ik geen fan van. Denk dat ik hem ook liever iets kleuriger of z/w zie.

                Comment


                • #9
                  Re: mistig Pellenberg

                  Bedankt voor de leuke reacties !
                  Kleuriger kan niet zonder daar een extra pot verf in te gieten want de kleur die er niet was die kan je er met een beetje schuifwerk niet instoppen.
                  Dat het een ietsepietske sepia lijkt dat kan alleen een de kleurentemperatuur liggen.
                  Iets donkerder maken dat zou nog wel lukken maar ergens zou dat dan weer de sfeer veranderen naar een wat dramatischer beeld.
                  Ik denk dat ik er voorlopig maar niks aan doe, ik kan er zelf mee leven met kotteke en al
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: mistig Pellenberg

                    Een heel mooie foto met een fijne ingetogen maar duistere sfeer. Ik zou er een mooi verhaal bij kunnen bedenken...
                    http://www.smuttynose.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: mistig Pellenberg

                      Volledig mijn ding Frans,enorm veel sfeer en prachtige kleurtoning!
                      mvg Christophe.

                      Comment


                      • #12
                        Re: mistig Pellenberg

                        Prachtig vooral die plas vooraan doet het hier. Vooral niets meer aan veranderen, anders is de sfeer naar de knoppen

                        Comment


                        • #13
                          Re: mistig Pellenberg

                          Hele mooie - ik denk in 9:16 nog sterker (onderaan stukje eraf)
                          Peter
                          mijn website : klik

                          Comment

                          Working...
                          X