Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vos in het veld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vos in het veld


    Deze foto komt zo uit de camera
    ISO 400
    1/250sec
    f5
    50mm met mijn kitlens. (18-135)

    Niet echt scherp, was mistig en bewolkt. kreeg hem ook niet op een hogere sluiter. ik vond er nu al heel veel ruis opzitten wou daarom de ISO niet echt verhogen.
    Tips altijd welkom voor de volgende keer.
    Last edited by Kampers; 5 januari 2017, 19:00.
    Canon EOS 70D | Canon EF 50mm f/1.8 STM | Canon EF 70-200mm f/2.8L USM | Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM | Manfrotto 055XDB

  • #2
    Re: Vos in het veld

    Er is enkel een C1 verkeersbord te zien... maar dan in zwart/wit.

    Comment


    • #3
      Re: Vos in het veld

      Geen foto te zien
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Vos in het veld

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Er is enkel een C1 verkeersbord te zien... maar dan in zwart/wit.
        Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
        Geen foto te zien
        Peter
        Hier wel, als het goed is bij jullie ook nu?
        Canon EOS 70D | Canon EF 50mm f/1.8 STM | Canon EF 70-200mm f/2.8L USM | Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM | Manfrotto 055XDB

        Comment


        • #5
          Re: Vos in het veld

          Leuk plaatje alleen is die wat te donker. Ik weet niet met wat voor camera je schiet maar Iso 400 moet toch wel wat hoger kunnen?
          In principe schiet je actie foto's min. op 1/500ste of hoger, dit om het beeld vast te kunnen zetten, denk dat daarom er wat scherpte mist.
          Verder had ik graag haar hele been en wat meer wiel willen zien.
          1x Nikon D4s, 1x Nikon D4, Nikkor 14-24 F2.8, Nikkor 24-70 F2.8, Nikkor 70-200 F2.8 VRll, Nikkor 300 F2.8 VRll.

          Comment


          • #6
            Re: Vos in het veld

            Oorspronkelijk geplaatst door Kristian Bekijk bericht
            Leuk plaatje alleen is die wat te donker. Ik weet niet met wat voor camera je schiet maar Iso 400 moet toch wel wat hoger kunnen?
            In principe schiet je actie foto's min. op 1/500ste of hoger, dit om het beeld vast te kunnen zetten, denk dat daarom er wat scherpte mist.
            Verder had ik graag haar hele been en wat meer wiel willen zien.
            Hej, ik heb een Canon Eos 70D, mijn bedoeling was om te starten op 1/800 en dan nog wat sneller te gaan. Maar lens was meestal volledig ingezoomd. en er was echt weinig licht die dag. heel mistig ook.
            Denk dat de combinatie van alles, plus mijn weinig ervaring met dit tot dit resultaat komt. ga het zeker nog eens doen.
            Ben ook aan het denken om een Tamron 2.8 70-200 (zonder VC) te kopen
            Canon EOS 70D | Canon EF 50mm f/1.8 STM | Canon EF 70-200mm f/2.8L USM | Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM | Manfrotto 055XDB

            Comment


            • #7
              Re: Vos in het veld

              Oké dat moet wel een camera zijn die het prima doet op hoge iso. Het nadeel is natuurlijk ook de kitlens die ingezoomd een F5.6 geeft.
              Als je de 70-200 aanschaft ga je zeker profijt van de F2.8 krijgen. Maar een tip voor een volgende keer is, probeer niet lager dan 1/500ste te gaan, en met de gegevens van de foto zou ik de iso wel richting de 800 of hoger gooien.
              1x Nikon D4s, 1x Nikon D4, Nikkor 14-24 F2.8, Nikkor 24-70 F2.8, Nikkor 70-200 F2.8 VRll, Nikkor 300 F2.8 VRll.

              Comment


              • #8
                Re: Vos in het veld

                Oorspronkelijk geplaatst door Kristian Bekijk bericht
                Oké dat moet wel een camera zijn die het prima doet op hoge iso. Het nadeel is natuurlijk ook de kitlens die ingezoomd een F5.6 geeft.
                Als je de 70-200 aanschaft ga je zeker profijt van de F2.8 krijgen. Maar een tip voor een volgende keer is, probeer niet lager dan 1/500ste te gaan, en met de gegevens van de foto zou ik de iso wel richting de 800 of hoger gooien.
                Ga ik zeker doen. Ben aan het denken om weekend naar Oostende te gaan.
                Canon EOS 70D | Canon EF 50mm f/1.8 STM | Canon EF 70-200mm f/2.8L USM | Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM | Manfrotto 055XDB

                Comment


                • #9
                  Re: Vos in het veld

                  Sommigen zien hier blijkbaar een foto - maar ik zie hier - nog altijd - niks.
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vos in het veld

                    Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                    Sommigen zien hier blijkbaar een foto - maar ik zie hier - nog altijd - niks.
                    Peter
                    Hej Peter klik hier voor de foto.

                    Ik heb gisteren dan toch nog maar besloten om naar Oostende te gaan.
                    Canon EOS 70D | Canon EF 50mm f/1.8 STM | Canon EF 70-200mm f/2.8L USM | Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM | Manfrotto 055XDB

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vos in het veld

                      [QUOTE=blauwzwart;4521909]Sommigen zien hier blijkbaar een foto

                      Je bent niet alleen, zie hier ook niks.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vos in het veld

                        Ik volg mijn voorgangers wat betreft de lichtsterkte. Ik was ook aanwezig in baal en er was toch geen mist.
                        Wat betreft de lensdie je wil aankopen, zie toch maar dat ze snel genoeg is want anders kom je er nergens mee voor sportfotografie.

                        Mvg Marc.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vos in het veld

                          Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk bericht
                          Ik volg mijn voorgangers wat betreft de lichtsterkte. Ik was ook aanwezig in baal en er was toch geen mist.
                          Wat betreft de lensdie je wil aankopen, zie toch maar dat ze snel genoeg is want anders kom je er nergens mee voor sportfotografie.

                          Mvg Marc.
                          Snel in de zin van AF? Want ik dacht aan deze.
                          Canon EOS 70D | Canon EF 50mm f/1.8 STM | Canon EF 70-200mm f/2.8L USM | Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM | Manfrotto 055XDB

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vos in het veld

                            Op BD is over dit objectief al eens een topic gestart. Als je ziet wat de lanceringsprijs was en wat deze nu nog maar kost....?!?!
                            Als je zou doorsparen voor een Canon ( ik heb de mijne ook 2de hands gekocht), dan weet je dat je een dijk van een lens binnenhaalt. Van de Tamron heb ik al heel wat tekortkomingen gegoogeld. Maar uiteindelijk moet jij zelf de afweging maken wat je zal kopen.
                            http://www.paulvanrooy.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vos in het veld

                              Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk bericht
                              Op BD is over dit objectief al eens een topic gestart. Als je ziet wat de lanceringsprijs was en wat deze nu nog maar kost....?!?!
                              Als je zou doorsparen voor een Canon ( ik heb de mijne ook 2de hands gekocht), dan weet je dat je een dijk van een lens binnenhaalt. Van de Tamron heb ik al heel wat tekortkomingen gegoogeld. Maar uiteindelijk moet jij zelf de afweging maken wat je zal kopen.
                              Ja, ik twijfel nog een beetje. Ik vraag me vooral af hoe belangrijk de IS is voor bv het veldrijden en andere sporten. Als het al geen nadeel is.
                              Canon EOS 70D | Canon EF 50mm f/1.8 STM | Canon EF 70-200mm f/2.8L USM | Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM | Manfrotto 055XDB

                              Comment

                              Working...
                              X