Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lez

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lez

    Vanaf 1/2/17 in A'pen, sommige wagens moeten 350 Euro betalen om toch in die zone toch te mogen rijden, maar ik zie nergens staan bij wie of wat je dat bedrag moet voldoen...
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Lez

    je kan om toelating vragen op https://www.slimnaarantwerpen.be/nl/lez en daar uw wagen te registreren. (denk ik)

    Comment


    • #3
      Re: Lez

      Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
      je kan om toelating vragen op https://www.slimnaarantwerpen.be/nl/lez en daar uw wagen te registreren. (denk ik)
      Jawadde, alleen al om te checken of je wagen binnen mag, moet je weer een hele boterham invullen. WTF zeg ?
      Kafka toestanden met opzet ?
      David Leemans
      Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Lez

        Die elektronische poorten en poortwachters aan de rand van de steden brengen ons terug naar middeleeuwse toestanden.
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment


        • #5
          Re: Lez

          Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
          Die elektronische poorten en poortwachters aan de rand van de steden brengen ons terug naar middeleeuwse toestanden.
          Dan zijn er in Noorwegen al jaren Middeleeuwse toestanden, want in verschillende steden moet je betalen om er binnen te komen... en dat zelfs met om het even welke wagen je rijdt.

          Comment


          • #6
            Re: Lez

            Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
            je kan om toelating vragen op https://www.slimnaarantwerpen.be/nl/lez en daar uw wagen te registreren. (denk ik)
            Thanks, maar 't is niet voor mijzelf
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment


            • #7
              Re: Lez

              Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
              Jawadde, alleen al om te checken of je wagen binnen mag, moet je weer een hele boterham invullen. WTF zeg ?
              Kafka toestanden met opzet ?
              Inderdaad. Ik heb mijn wagen gecheckt en hij mag nog binnen tot 2024 zonder betalen.
              Ik moest er wel mijn inschrijvingsbewijs bijhalen om vanalles aan te vinken op de site, terwijl dat allemaal al in een database zit, gelinkt aan de controlecamera's, die enkel de nummerplaat "zien".
              Maar ja, gewoon nummerplaat ingeven en ineens de uitslag weten was waarschijnlijk vééééééél te simpel.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #8
                Re: Lez

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Inderdaad. Ik heb mijn wagen gecheckt en hij mag nog binnen tot 2024 zonder betalen.
                Ik moest er wel mijn inschrijvingsbewijs bijhalen om vanalles aan te vinken op de site, terwijl dat allemaal al in een database zit, gelinkt aan de controlecamera's, die enkel de nummerplaat "zien".
                Maar ja, gewoon nummerplaat ingeven en ineens de uitslag weten was waarschijnlijk vééééééél te simpel.
                Als ze dat zouden doen nete, dan krijg je klachten over de wet op de privacy.

                Comment


                • #9
                  Re: Lez

                  En het is niet omdat een nummerplaat van een wagen erop staat,dat het effectief die wagen is.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lez

                    Het centrum van Amsterdam kom je al jaren niet meer met een auto in.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lez

                      Met die middeleeuwse wegenstructuur komt je ook zonder LEZ en elektronische poorten Antwerpen in of uit.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lez

                        Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
                        En het is niet omdat een nummerplaat van een wagen erop staat,dat het effectief die wagen is.
                        Is zo, in NL bv hoort de nummerplaat (kenteken) bij het voertuig, niet zoals bij ons bij de persoon .
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

                        Comment


                        • #13
                          Re: Lez

                          't Is vandaag écht LEZ in Antwaarpe

                          Het VRT NWS nieuws: betrouwbaar, helder en prikkelend. Het biedt je tekst, beeld en audio gebundeld in rubrieken en dossiers, met extra duiding door onze experten.
                          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                          George Orwell

                          Comment


                          • #14
                            Re: Lez

                            Ik ben vorige week door files allerhande op de autoweg een dikke drie kwartier door Antwerpen aan het rijden geweest.
                            Geen idee of ik door of in een LEZ gereden heb !?!?!?
                            Als ze met een soort cameradetectiesysteem werken dan zullen ze het mij wel opsturen zeker .

                            Comment


                            • #15
                              Re: Lez

                              Ja, maar ik bedoelde dat het nu met die files en stilstaand verkeer, nog erger is dan voor de LEZ.
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

                              Comment

                              Working...
                              X