Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Knop "terug" werkt niet meer op BD.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Knop "terug" werkt niet meer op BD.

    Ik heb een Logitech muis, een Performance MX en nieuwste software is geïnstalleerd.
    Als ik op BD op de knop "Terug" klik dan blijf ik steevast op hetzelfde forumonderdeel en dit zelfs als ik in Edge op te "Terug" pijl klik.
    Ik heb dat niet op andere forums.

    Zijn er nog mensen die dat aan de hand hebben?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Knop "terug" werkt niet meer op BD.

    Ik heb hetzelfde probleem (met een Logitech M705), en dat is ook alleen hier op het forum.
    Als ik een paar keer na elkaar "terug" klik (scrollwieltje naar links duwen) dan lukt het uiteindelijk wel, maar het is toch erg vervelend.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Knop "terug" werkt niet meer op BD.

      Hier geen enkel probleem met een Logitech M185 wireless USB muis met Chrome.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #4
        Re: Knop "terug" werkt niet meer op BD.

        Hallo,

        Hier geen probleem met gelijk welke muis.
        Wel is het zo dat BD sporadisch wat "hapert" bij de terugkeer naar een vorige pagina.
        Ik denk niet dat het dus aan de muis zelf ligt.
        Anders even een klein "logje" bijhouden van wanneer het zich precies voordoet?

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Re: Knop "terug" werkt niet meer op BD.

          Als ik in "Natuur & Landschappen" verschillende topics bekijk of in gelijk welk ander forumonderdeel, meerdere topics bekijk kan ik niet terug noch met de muis noch met de pijl in Edge.
          Ik vernoemde eerst het type muis omdat ik er al twee gehad heb die "dom" deden, dus ik dacht dat het mogelijks weer aan die muis zou liggen, nee dus.
          BD wat oliën misschien? 't Is ook de eerste dag na het grootste feest hé.

          EDIT: heb het nog altijd voor hoor, BD is koppig.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Knop "terug" werkt niet meer op BD.

            misschien eens kijken of het met een andere brownser dezelfde problemen geeft
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment


            • #7
              Re: Knop "terug" werkt niet meer op BD.

              Gebeurt soms ook op andere websites.
              Zou een reclamebanner soms geen impact kunnen hebben?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Knop "terug" werkt niet meer op BD.

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Gebeurt soms ook op andere websites.
                Zou een reclamebanner soms geen impact kunnen hebben?
                Zou kunnen. Vandaag nog altijd last met de terug knop en enkel en alleen op BD.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Knop "terug" werkt niet meer op BD.

                  Misschien zijn de pillen ver op van de muis?
                  https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                  Comment


                  • #10
                    Re: Knop "terug" werkt niet meer op BD.

                    cache wissen kan helpen.
                    Edge niet gebruiken, want dat is IE in een ander jasje.
                    Doe eens een grondige scan met je anti-virus/anti-malware. (maar in principe zou je het dan overal moeten hebben)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Knop "terug" werkt niet meer op BD.

                      Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
                      Misschien zijn de pillen ver op van de muis?
                      Mijn muis neemt geen pillen, die is zo gezond als wat. Alle gekheid op een stokje, er zit 1 oplaadbare batterij in mijn muis en als die opgeladen moet worden brand er een led rood.
                      En verder wordt de conditie van de batterij aangeduid door middel van 3 groene led' s.


                      Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                      cache wissen kan helpen.
                      Edge niet gebruiken, want dat is IE in een ander jasje.
                      Doe eens een grondige scan met je anti-virus/anti-malware. (maar in principe zou je het dan overal moeten hebben)
                      Mijn Pc wordt permanent in de gaten gehouden door de betaalversie van MBAM. En Ccleaner wordt om de twee dagen ingezet.
                      Avast heeft nog geen enkele maal van zich laten horen en Spybot van Search & Destroy is up-to-date.
                      Dus nee, geen beestjes.
                      En nogmaals het is enkel op BD dat zich dat voordoet en op de sites van: Analoog Foto Forum, Fuji X Forum, Chasseur d'Images en nog andere doet zich dat NIET voor.
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Knop "terug" werkt niet meer op BD.

                        Ik zou toch eens checken of je het met bv. Chrome of IE ook voorhebt. (als je met win10 werkt zit IE nog wel ergens in een hoekje verborgen)
                        Last edited by nete; 3 januari 2017, 08:40.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #13
                          Re: Knop "terug" werkt niet meer op BD.

                          Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                          Mijn Pc wordt permanent in de gaten gehouden door de betaalversie van MBAM.
                          Ja, maar wat velen niet weten is dat je toch ook af en toe een diepe scan moet doen.

                          En sorry dat ik wou helpen he.

                          En je hebt mbam, avast en spybot tesamen staan? Mag je nooit doen. Max 1 antivirus en antimalware is de regel.
                          Last edited by Tonerider; 3 januari 2017, 08:48.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Knop "terug" werkt niet meer op BD.

                            Moest ik dat nu op elk forum hebben dan ben ik zeker dat er iets bij mij loos is, maar dat is niet zo.
                            Het is enkel op BD dat dit voor komt. En zoals ik al schreef draait de betaalversie van MBAM hier constant.
                            De keren dat ik een website niet op kan omdat MBAM die als verdacht beschouwd, dus die werkt zeker.
                            Diepe scan doet MBAM altijd, de betaalversie toch, dan draait Avast hier nog op en Spybot van Search & Destroy en de cookies opkuisen doen zowel Spybod als Ccleaner.
                            En voor alle zekerheid heb ik gisterenavond House Call een volledige scan laten doen.
                            Bij geen enkel van deze progjes werd ook maar iets verdachts gevonden.
                            Trouwens het probleem is bij mij nog niet opgelost.
                            Heeft daar nog andere leden last van?
                            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Knop "terug" werkt niet meer op BD.

                              Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                              Moest ik dat nu op elk forum hebben dan ben ik zeker dat er iets bij mij loos is, maar dat is niet zo.
                              Het is enkel op BD dat dit voor komt. En zoals ik al schreef draait de betaalversie van MBAM hier constant.
                              De keren dat ik een website niet op kan omdat MBAM die als verdacht beschouwd, dus die werkt zeker.
                              Diepe scan doet MBAM altijd, de betaalversie toch, dan draait Avast hier nog op en Spybot van Search & Destroy en de cookies opkuisen doen zowel Spybod als Ccleaner.
                              En voor alle zekerheid heb ik gisterenavond House Call een volledige scan laten doen.
                              Bij geen enkel van deze progjes werd ook maar iets verdachts gevonden.
                              Trouwens het probleem is bij mij nog niet opgelost.
                              Heeft daar nog andere leden last van?
                              maar heb je ook je cache eens geleegd?

                              Comment

                              Working...
                              X