Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunset Reflection II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Sunset Reflection II

    Omdat ik twijfelde tussen versie I en II, laat ik deze ook maar zien.

    Sunset Reflection II


    Update.

    Klik hier voor een grote versie.

    Iedereen bedankt voor het kijken en de reacties in 2016. Tevens spreek ik de hoop uit dat iedereen het als plicht ziet om leerzame reacties achter te laten, en BD niet alleen als showroom te gebruiken.
    En voor 2017, gezondheid en voorspoed gewenst.
    Last edited by Johan1956; 31 december 2016, 09:28. Reden: Update geplaatst +tekst
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Sunset Reflection II

    Zou die vogel er maar wegklonen Johan.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Sunset Reflection II

      Rustgevende plaat, altijd aangenaam om te zien.
      Ik volg ivm de vogel.
      Mvg Christophe

      Comment


      • #4
        Re: Sunset Reflection II

        Luc en Christophe, bedankt voor het reageren.
        Bij deze een update geplaatst zonder de meeuw. Ik had deze laten staan omdat ik heb geleerd dat wanneer een vogel als vogel te herkennen is, mag blijven staan.
        Maar ook omdat de meeuw op een redelijk mooie plek staat , en vliegt naar de goede kant.
        Ik moet ook toegeven dat beide versies mij even lief zijn. Dus zeker bedankt voor de tip.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Sunset Reflection II

          Voor mij mag het beiden met of zonder vogel...In ieder geval ook een hele mooie deze, wederom de prachtige reflecties op het natte zand..Als ik echt moet kiezen heeft deze iets meer mijn voorkeur door het mooie schuim in de voorgrond.

          Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
          Tevens spreek ik de hoop uit dat iedereen het als plicht ziet om leerzame reacties achter te laten, en BD niet alleen als showroom te gebruiken.
          Helemaal mee eens!!
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Sunset Reflection II

            Twee versies geeft dikwijls twee meningen. En ook deze is een mooie.
            Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar nr 1 vanwege de centrale horizon en mooiere reflectie daar.

            Comment


            • #7
              Re: Sunset Reflection II

              Jos en Manuel bedankt voor jullie reactie. Ook de vele kijkers.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Sunset Reflection II

                Kiezen als ze niet naast mekaar staan is moeilijk en leid af. Ik denk dat mijn voorkeur naar de vorige gaat, is ietsje pittiger. Beiden zijn voor de rest mooi sfeervol !
                Over reacties moet ik je bijtreden maar de 'plicht'... daar heb ik mijn twijfels over Johan.
                Mag ik je een fijn en vooral gezond 2017 toewensen, veel fotogenot en toffe onderlinge reacties zoals het steeds is geweest
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Sunset Reflection II

                  ik ga voor de 2e, maar de foto mag iets sprankelender zodat het gouden licht volledig tot zijn recht komt. Zoals in champagne ;-)
                  https://www.behance.net/Lynx1966

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sunset Reflection II

                    ook voor jou een fijn 2017 gewenst !

                    aangezien het blijkbaar mijn plicht is : de foto spreekt me eigenlijk niet aan. gewoon een zonsondergang aan zee.
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sunset Reflection II

                      Hele mooie kleuren in die weerkaatsing
                      Peter
                      mijn website : klik

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sunset Reflection II

                        Bedankt voor de nagekomen reacties.
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                        Vriendelijke groeten, Johan

                        Comment

                        Working...
                        X