Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lonesome tree by a cold sunrise.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Lonesome tree by a cold sunrise.

    [IMG][/IMG]


    Canon 5DmarkIII 24-70 f2.8usm f20 1/60sec iso 100 32mm

  • #2
    Re: Lonesome tree by a cold sunrise.

    Ook weer een mooie van de heide, mooi die stralen van de zon..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Lonesome tree by a cold sunrise.

      schitterend. maar ik vraag me af of ie een minuut of 5 of 10 niet nog beter zou geweest zijn kwa kleuren in de lucht... tis maar een idee.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Lonesome tree by a cold sunrise.

        Knap !
        Maar ik volg Pieter hier wel eens, een 10tal minuten later was dat speelse zonnetje er wel niet meer maar ik denk ook dat het nog een knappere plaat opgeleverd had
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Lonesome tree by a cold sunrise.

          ik bedoelde 10 eerder... lol. (het woordje is precies wel weggevallen in mijn tekstje, haha)
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Lonesome tree by a cold sunrise.

            Gewoon een goede foto, met mooie kleuren, met de boom op een mooie plaats.
            Wat wachten had naar mijn smaak een ding verandert. Zonder zon, had voor mij iets meer rust gegeven.
            De zon staat nu heel dicht bij de boom, waardoor beiden een beetje vechten voor die plaats.
            In een ideale wereld had de zon in het "gat" rechts gestaan. Maar we kunnen (gelukkig)niet alles sturen ! En PShoppen vind ik een vorm van liegen.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Lonesome tree by a cold sunrise.

              Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
              Gewoon een goede foto, met mooie kleuren, met de boom op een mooie plaats.
              Wat wachten had naar mijn smaak een ding verandert. Zonder zon, had voor mij iets meer rust gegeven.
              De zon staat nu heel dicht bij de boom, waardoor beiden een beetje vechten voor die plaats.
              In een ideale wereld had de zon in het "gat" rechts gestaan. Maar we kunnen (gelukkig)niet alles sturen ! En PShoppen vind ik een vorm van liegen.
              Ik volg HJoan in zijn commentaren behalve dan in zijn statement over PShoppen. In de donkere camera kon je vroeger ook wel behoorlijk wat zaken doen, maar geen kat die daar een probleem mee had
              https://www.behance.net/Lynx1966

              Comment


              • #8
                Re: Lonesome tree by a cold sunrise.

                Een heel koude kille plaat waar het zonnetje voor de nodige opwarming zorgt met een boompje op de juiste plaats
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment

                Working...
                X