Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VHS cassettes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • VHS cassettes

    gratis voor wie er nog iets mee kan doen
    in goede staat verkerende VHS cassettes 240 minuten, 9 stuks.
    Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

  • #2
    Re: VHS cassettes

    Ik heb een vhs videospeler nodig . Ik ben oude VHS cassettes aan het digitaliseren en mijn videospeler is stuk gegaan na 28 jaar ....
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

    Comment


    • #3
      Re: VHS cassettes

      Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
      Ik heb een vhs videospeler nodig . Ik ben oude VHS cassettes aan het digitaliseren en mijn videospeler is stuk gegaan na 28 jaar ....
      Wat heb je er nog voor over ? Ik heb nog een Philips VR 657 (PAL en speelt ook NTSC af, 4 koppen, Hifi Nicam, etc.) die ik van de hand doe omdat die hier toch maar staat te staan (VHS op een Full HD scherm, 't is toch da nie ) . Indien interesse ook nog een hele hoop koopvideo's erbij voor een klein extraatje maar ik wil de speler apart ook wegdoen. Is al een tijdje geleden dat ik er nog een video mee heb afgespeeld maar voor zover ik weet, werkt die nog perfect !
      Laat maar iets weten.
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • #4
        Re: VHS cassettes

        Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
        Ik heb een vhs videospeler nodig . Ik ben oude VHS cassettes aan het digitaliseren en mijn videospeler is stuk gegaan na 28 jaar ....
        Ik weet niet van waar je bent, maar als Waregem niet te ver is, dan mag je die van mij gerust eens lenen .
        Staat hier toch maar te staan voor het geval we hem ooit nog eens mochten nodig hebben.

        Comment


        • #5
          Re: VHS cassettes

          Alex, bij mijn moeder kan iets dergelijks misschien nog ergens in een kast verborgen staan, ik ga dat volgende week eens nakijken, zo ja, dan krijg je die cadeau, ik ga geen geld vragen voor iets wat toch niet meer gebruikt wordt..... Iemand een plezier doen doet meer deugd dan er geld voor te ontvangen....
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: VHS cassettes

            Jullie wonen allemaal zo ver, spijtig.

            Franciskine woont nog op redelijke afstand, dus laat maar iets weten mocht je ene vinden.
            Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
            Mijn bird foto's en urbex foto's

            Comment


            • #7
              Re: VHS cassettes

              Van welke streek ben jij Alex?
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #8
                Re: VHS cassettes

                Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
                Jullie wonen allemaal zo ver, spijtig.
                Alles in West-Vlaanderen is dicht, de rest is de andere kant van de wereld...
                Panasonic Lumix FZ2000

                Comment


                • #9
                  Re: VHS cassettes

                  Ik ben van Maasmechelen.
                  Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                  Mijn bird foto's en urbex foto's

                  Comment


                  • #10
                    Re: VHS cassettes

                    @alex606 : vergeet niet dat je om te digitaliseren een zo goed mogelijke kwaliteit nodig hebt, dus minimum een 4-kops VCR met Nicam stereo...
                    Panasonic Lumix FZ2000

                    Comment


                    • #11
                      Re: VHS cassettes

                      Ik heb nu een andere opdracht. Beelden van video 8 omzetten. Ik heb alleen de jvc camera nog maar de aansluiting is mini DV ofwel firewire. De video grabber die ik had heeft alleen component / Svideo en scart aansluiting. Dus nu moet ik zien uit te zoeken hoe ik dat voor mekaar krijg.

                      De vhs cassettes zijn bijna allemaal omgezet voordat de speler stuk ging. Alleen nog enkele sextapes van de jaren 80 moet ik nog doen ...
                      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                      Mijn bird foto's en urbex foto's

                      Comment

                      Working...
                      X