Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Betalend lid worden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Betalend lid worden

    Ik ben al lid sinds 2001 en dit jaar wens ik er eens werk van te maken om betalend lid te worden. Ik vul het registratie formulier in en krijg de melding dat ik een mail ga krijgen van mijn inschrijving metde mededeling te vermelden bij mijn betaling. Nu bijna een week verder heb ik nog steeds geen mail ontvangen en kan dus mijn storting niet uitvoeren met de juiste mededeling. Een mailtje naar de vzw wordt op een automatische mail na niet beantwoord.

    Is het normaal dat je zo lang moet wachten op een bevestigingsmail? Ik zou graag alles voor midden januari rond hebben om van alle voordelen te kunnen genieten.

    De opvolging van nieuwe leden kan hier beter mijn gedacht

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

  • #2
    Re: Betalend lid worden

    Beetje geduld ik heb vandaag mijn bevestiging gekregen.
    Ook beetje moeten wachten.

    Comment


    • #3
      Re: Betalend lid worden

      Bij mij was het binnen de twee uur.En ben toch ook al een tijdje lid.

      Comment


      • #4
        Re: Betalend lid worden

        Eigenaardig, normaal gezien krijg je dat dezelfde dag nog doorgestuurd die bevestiging met je ordernummer
        Bij mij was het zelfs onmiddellijk
        Misschien is er iets fout gegaan, wel spijtig natuurlijk dat er geen reactie komt op je mail

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Betalend lid worden

          Dus die bevestigingsmail moet manueel verzonden worden? We wachten af hebben nog iets meer dan 2 weken tijd

          mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

          Comment


          • #6
            Re: Betalend lid worden

            misschien eens een van de administrators aanspreken hierop en vragen of hij de persoon die dit regelt het alsnog in orde kan brengen.
            Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

            Comment


            • #7
              Re: Betalend lid worden

              Mir;
              Misschien vertrouwen ze je zodanig,dat ze een tijdje wachten en zeggen die zal toch betalen.
              Wij zijn misschien minder betrouwbaar vandaar ??????
              Nee:zou inderdaad sneller mogen.Een dag of twee OK,een week wordt inderdaad wat lang.
              Kan je alleen gelijk geven over je reactie.

              Comment


              • #8
                Re: Betalend lid worden

                @ mir

                Ik heb je toch een mailtje gestuurd op 26 december en vandaag met de uitleg.
                En dit naar het mailadres dat je gebruikte om ons te mailen via de helpdesk.
                Kijk eens in je spamfolder van je mail

                gr
                SW

                PS: de mail met referentienummer word onmiddellijk na je registratie verzonden vanuit het systeem, naar het emailadres dat je opgaf.
                Mvg,
                SW
                BD1071BE

                Comment


                • #9
                  Re: Betalend lid worden

                  Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
                  @ mir

                  Ik heb je toch een mailtje gestuurd op 26 december en vandaag met de uitleg.
                  En dit naar het mailadres dat je gebruikte om ons te mailen via de helpdesk.
                  Kijk eens in je spamfolder van je mail

                  gr
                  SW

                  PS: de mail met referentienummer word onmiddellijk na je registratie verzonden vanuit het systeem, naar het emailadres dat je opgaf.
                  Ik heb enkel op 26/12 een ticket gekregen van de VZW helpdesk. Verder niks ontvangen niet bij de registratie en ook niet vandaag in de spam box. Maar als ik in het ticket van 26/12 klik op de link onderaan om de status van mijn ticket te bekijken kom ik op een pagina waar ik kan op inloggen. En daar vind ik inderdaad de nodige info. Het is niet helemaal duidelijk dat je moet inloggen op de helpdesk om een antwoord te vinden op je vraag die je via mail gsteld hebt. Dus bij deze probleem opgelost en centen zijn reeds overgemaakt

                  mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Betalend lid worden

                    Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                    Ik heb enkel op 26/12 een ticket gekregen van de VZW helpdesk. Verder niks ontvangen ......
                    Het is niet helemaal duidelijk dat je moet inloggen op de helpdesk om een antwoord te vinden op je vraag die je via mail gsteld hebt. Dus bij deze probleem opgelost en centen zijn reeds overgemaakt

                    mir
                    Als je een probleemmelding doet beland je mail in de helpdesk en ontvang je een mailtje met het ticketnummer en een link waar je ten alle tijden de status van je ticketje kunt checken.
                    Een antwoord krijg je niet alleen in de helpdesk maar wordt je per mail toegestuurd.

                    Als je geen mails hebt ontvangen worden deze ergens bij u (of uw mailprovider) geblokkeerd.
                    Als je spammechanisme te streng is ingesteld worden spammails niet doorgelaten of zelfs gewist en komen ze niet in de spamfolder terecht.
                    Je moet steeds belgiumdigital.com toevoegen aan je veilige afzenders.

                    Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                    Dus die bevestigingsmail moet manueel verzonden worden? We wachten af hebben nog iets meer dan 2 weken tijd

                    mir
                    Bevestigingsmails worden automatisch door het systeem gegenereerd en verstuurt.
                    Deze moet je normaal redelijk snel ontvangen.
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Betalend lid worden

                      Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                      De opvolging van nieuwe leden kan hier beter mijn gedacht

                      mir
                      Even voor de volledigheid de snelheid gaan checken van opvolging

                      Je hebt een probleemmeldig gedaan op 26/12 om 13:30 uur
                      Om 13:43 heeft men uw mail beantwoord.

                      Je hebt opnieuw een mail gestuurd op 29/12 om 11:38 uur en men heeft u om 11:46 uur al een antwoord gestuurd.

                      Ik denk niet dat er hier over slechte opvolging kan gesproken worden
                      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Betalend lid worden

                        Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                        Even voor de volledigheid de snelheid gaan checken van opvolging

                        Je hebt een probleemmeldig gedaan op 26/12 om 13:30 uur
                        Om 13:43 heeft men uw mail beantwoord.

                        Je hebt opnieuw een mail gestuurd op 29/12 om 11:38 uur en men heeft u om 11:46 uur al een antwoord gestuurd.

                        Ik denk niet dat er hier over slechte opvolging kan gesproken worden
                        Wel jammer dat de mails nooit aangekomen zijn, ook niet in mijn spam box. Dus kon ik het ook niet weten he dat er zo snel gereageerd werd.
                        Hoe het komt dat ik geen mails van jullie ontvangen heb weet ik niet, andere mails ( ook spam ) komt hier dagelijks vlotjes binnen.

                        mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Betalend lid worden

                          Ik heb je even een PB gestuurd; als Challenge-Mod komt het maar al te vaak voor dat mijn emails niet aankomen. Reden: fout (of liever gezegd: oud) emailadres in je profiel. In dat geval: aanpassen aub
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Betalend lid worden

                            Ik heb je een bericht terug gestuurd via PB . Mail adres wordt hier nog dagelijks gebruikt. Moet dus iets anders zijn.

                            mir
                            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Betalend lid worden

                              Vreemd, maar alleszins bedankt om je emailadres even te checken. Omdat ik dat niet hier publiek wilde plaatsen, heb je per PB even gecontacteerd.
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                              Comment

                              Working...
                              X