Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afterparty

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Afterparty

    Uit mijn serie "People" : Na een evenement waar een paar bekende personen (zoals E. Merckx) aan deelnamen is er uiteraard nog een afsluitend samenzijn voorzien. Een gezellig napraten met alles erop en eraan. Misschien herken je bepaalde personen of ... De opname is niet dadelijk een hoogvlieger maar heeft toch zijn waarde en wou deze toch als 'starter' plaatsen.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Afterparty

    Ik mis het verhaal in de foto. Misschien wordt het duidelijker naarmate de serie groeit.
    Het voorhoofd vooraan in beeld en de gebalde vuisten voor het gezicht zijn minpuntjes voor mij (maar er zijn natuurlijk ook pluspuntjes).
    (misschien een idee om de serie als 'fotoverhaal' te plaatsen)

    Comment


    • #3
      Re: Afterparty

      Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
      Ik mis het verhaal in de foto. Misschien wordt het duidelijker naarmate de serie groeit.
      Het voorhoofd vooraan in beeld en de gebalde vuisten voor het gezicht zijn minpuntjes voor mij (maar er zijn natuurlijk ook pluspuntjes).
      (misschien een idee om de serie als 'fotoverhaal' te plaatsen)
      Vooreerst al bedankt voor je reactie. Mijn serie of verzameling is geen fotoverhaal hoor, dat zijn allemaal aparte beelden waar de mens zoveel mogelijk centraal staat en heb deze onder de noemer "People" samengebracht n.a.v. exposities. Deze opname illustreert gewoon een 'uitbundig' samenzijn na het evenement waarbij bekende personen betrokken waren en ik als een soort persfotograaf mocht fungeren.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Afterparty

        Ok, bedankt voor de verduidelijking.

        Comment


        • #5
          Re: Afterparty

          Is een moment opname
          Kan je niet verwachten dat ze gaan poseren
          Dan zou het te gemaakt zijn.....
          Past ik de sfeer van het jaar Raymond

          Comment


          • #6
            Re: Afterparty

            Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
            Is een moment opname
            Kan je niet verwachten dat ze gaan poseren
            Dan zou het te gemaakt zijn.....
            Past ik de sfeer van het jaar Raymond
            Thanks gNo, dergelijke opnames zijn inderdaad momentopnames, ongedwongen en sfeervol, alleen de kwaliteit is wat zwak zeker als men een print moet maken. En ik dacht dat dit een beeld was vol van verhalen, de omgang met en onder elkaar wie of wat we ook mogen zijn. Maar zo heeft ieder zijn visie uiteraard.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment

            Working...
            X