Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De rode loper

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] De rode loper

    We rollen voor de laatste maal en als afscheid aan 2016 de rode loper uit en wandelen zo 2017 binnen. Een opname gemaakt in de Eifel in Duitsland.
    Mag ik bij deze aan iedereen veel vriendschap toewensen, geluk en een goede gezondheid !

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: De rode loper

    We zullen weer een jaartje moeten wachten op dit...Je geeft ons in ieder geval weer een mooie herinnering..Mooi contrast het rood tegen het groen.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: De rode loper

      Voor jouw ook de beste wensen Raymond en uiteraard veel fotoplezier

      Mooie opname met rijke kleuren en veel diepte

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: De rode loper

        Mooi beeld met veel diepgang en fijne wensen !
        Ook een voorspoedig 2017 toegewenst hé.
        Je hebt zeker goed moeten pikkelen om uw madam terug bij te halen
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: De rode loper

          Je besluit met een foto met stevig wat peper en zout, maar de kleuren doen het mooi. Fraaie diepte ook.
          Ook een gezond en voorspoedig 2017 gewenst, Raymond !
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: De rode loper

            Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
            Je besluit met een foto met stevig wat peper en zout, maar de kleuren doen het mooi. Fraaie diepte ook.
            Ook een gezond en voorspoedig 2017 gewenst, Raymond !
            Sluiten doe ik nog niet hé Johan Vind de opmerking "peper en zout" treffend want ik heb hier de laatste tijd al het een en ander zien passeren in verband met 'kleuren', en was dus zeer nieuwsgierig naar de reacties (voorlopig) desbetreffend. Met de hand op mijn hart : Deze foto is zonder bijkomende manipulatie opgenomen en gepresenteerd, de kleuren in de Eifel (ook in Voeren te ontdekken) kunnen daar vurig zijn. Mijn (bijna eeuwige) bekommernis is waarom sommige foto's over bijgevoegde of gemanipuleerde kleuren worden bejubelt en anderen daarentegen weer afgebroken ? In feite weet ik het antwoord maar ga daar verder niet op in ! Ik ben nogal aanhanger van beeldende kunsten in het algemeen en daar heb ik de mosterd gehaald om 'werken' te doorgronden en te analyseren, al de rest heb ik al vroeger bij tussenpozen en beperkt meegedeeld. Kortom : Het gaat over de KLEUR, toegevoegd of niet - realiteit of toegevoegde visie.
            Johan, Frakske, Sieg en Jos, hartelijke dank voor jullie schrijven.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: De rode loper

              Ieder zijn smaak/mening/visie. Maar ik wil daar ook eerlijk in zijn (net zoals ik een eerlijke mening verwacht over mijn foto's).
              Ik dacht namelijk dat er aan deze foto gesleuteld was. Totdat ik je aanvulling las.
              De kleuren zijn inderdaad heftig. En als je dat zo wil weergeven, dan moet je inderdaad niet meer gaan sleutelen

              Comment


              • #8
                Re: De rode loper

                Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                Ieder zijn smaak/mening/visie. Maar ik wil daar ook eerlijk in zijn (net zoals ik een eerlijke mening verwacht over mijn foto's).
                Ik dacht namelijk dat er aan deze foto gesleuteld was. Totdat ik je aanvulling las.
                De kleuren zijn inderdaad heftig. En als je dat zo wil weergeven, dan moet je inderdaad niet meer gaan sleutelen
                Interessant dit te mogen lezen en dank daarvoor Je opmerking omschrijft fijn en correct het probleem dat ik aankaart !
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: De rode loper

                  deed me denken aan een foto van me in Borgloon van de herfst van 2015.

                  Ook voor jouw veel foto en kleurplezier gewenst !


                  over dat al dan niet bejubelen, tja, dat is met veel dingen hier op het forum he. ik krijg er regelmatig kop noch staart aan.
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: De rode loper

                    Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                    Ook voor jouw veel foto en kleurplezier gewenst !


                    over dat al dan niet bejubelen, tja, dat is met veel dingen hier op het forum he. ik krijg er regelmatig kop noch staart aan.
                    Innige deelneming, kan er ook niet aan uit, alhoewel...
                    Prima opnames dit jaar, goede gezondheid en fijne reacties wens ik je graag toe !
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: De rode loper

                      Gelijke wensen voor jou en veel fotoplezier. Die groene loper op een rode loper is een leuke
                      https://www.behance.net/Lynx1966

                      Comment

                      Working...
                      X