Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aliens zijn geland II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aliens zijn geland II

    alienb_001 by Pascal De Paepe, on Flickr
    Canon 5D Mark 3/canon 24-105 f4 /canon 100-400mm f4.5-5.6 IS /canon 50mm f1.8

  • #2
    Re: aliens zijn geland II

    Het waarschijnlijk symetrisch gebouw staat er vervormd op.

    Comment


    • #3
      Re: aliens zijn geland II

      Oorspronkelijk geplaatst door Ras Bekijk bericht
      Het waarschijnlijk symetrisch gebouw staat er vervormd op.
      Ja Ras het probleem is dat ik niet juist in het midden van het gebouw kon komen en ik foto beetje schuin genomen heb ,daarom staat het gebouw scheef vrees ik.
      Dus je mag deze foto vergeten , slechte afsluiter voor dit jaar
      Canon 5D Mark 3/canon 24-105 f4 /canon 100-400mm f4.5-5.6 IS /canon 50mm f1.8

      Comment


      • #4
        Re: aliens zijn geland II

        Niet akkoord hoor dat je altijd recht op een gebouw moet staan om er een foto van te maken.
        Dat zou nogal een beperking zijn.
        Vind dat het met de vervorming nogal meevalt - 't is gewoon een heel speciaal gebouw
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: aliens zijn geland II

          Het komt wel imposant over en dat is een pluspunt.

          Comment


          • #6
            Re: aliens zijn geland II

            ik vind het een goede poging zeker niet wegdoen, het is een imposant gebouw moeilijk weer te geven
            mvg

            Comment


            • #7
              Re: aliens zijn geland II

              Prachtige architectuur en symmetrie is uitgevonden door mensen, in de natuur is dit een utopie, en zelfs mensenwerk zal steeds afwijkingen kennen, en ik kan het weten als landmeter.

              Comment


              • #8
                Re: aliens zijn geland II

                Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                Niet akkoord hoor dat je altijd recht op een gebouw moet staan om er een foto van te maken.
                Dat zou nogal een beperking zijn.
                Vind dat het met de vervorming nogal meevalt - 't is gewoon een heel speciaal gebouw
                Peter
                ik volg tof !!! grts,Jozef
                Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                Comment


                • #9
                  Re: aliens zijn geland II

                  Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
                  Prachtige architectuur en symmetrie is uitgevonden door mensen, in de natuur is dit een utopie, en zelfs mensenwerk zal steeds afwijkingen kennen, en ik kan het weten als landmeter.
                  Heel interessante opmerking, dat lees ik graag en de foto mag ik ook wel in deze stand. Zeer goed keuze van titel want dit zet aan tot nadenken over dit gebouw. Jij geeft er wel snel de brui aan (na één reactie), het is toch tenslotte jou keuze van opname en voorstelling
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: aliens zijn geland II

                    Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                    Heel interessante opmerking, dat lees ik graag en de foto mag ik ook wel in deze stand. Zeer goed keuze van titel want dit zet aan tot nadenken over dit gebouw. Jij geeft er wel snel de brui aan (na één reactie), het is toch tenslotte jou keuze van opname en voorstelling
                    bedankt Gr , ik vond het een mooi gebouw maar na de eerste opmerking begon ik te twijfelen aan de symmetrie
                    Canon 5D Mark 3/canon 24-105 f4 /canon 100-400mm f4.5-5.6 IS /canon 50mm f1.8

                    Comment


                    • #11
                      Re: aliens zijn geland II

                      Oorspronkelijk geplaatst door stropje Bekijk bericht
                      bedankt Gr , ik vond het een mooi gebouw maar na de eerste opmerking begon ik te twijfelen aan de symmetrie
                      Gedenk het gezegde stropje : "Bij twijfel, nooit !" Laat je door opmerkingen niet van slag brengen en vlieg er maar in... in 2017
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment

                      Working...
                      X