Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niederwaldplateau

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Niederwaldplateau

    Mijn laatste herfstplaat uit Duitsland aan de Rijn. Een beetje vuile mistige sfeer maar dat heeft ook zijn charme, allée zo denk ik toch. Er mogen nu andere komen, trouwens de herfst moet niet eeuwig blijven duren

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Niederwaldplateau

    Ik weet niet hoe het bij andere is, maar heb hier toch de indruk dat er een groen/gele zweem over de foto ligt.

    Comment


    • #3
      Re: Niederwaldplateau

      Mooi landschap - met een eigen bewerking die niet zo erg realistisch aanvoelt - maar dat mag
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Niederwaldplateau

        Zo'n groene lucht en vooral het fluogroene bovenste van het landschap heb ik nog nooit gezien.
        Ook een wit randje tussen horizon en lucht.
        Het kan zijn dat je sommige van je foto's een "eigen draai" geeft, en dat kan ik heel goed begrijpen, maar deze valt alleszins buiten mijn smaak.

        Of heeft U een een andere bedoeling ? Dan graag een beetje uitleg .

        Comment


        • #5
          Re: Niederwaldplateau

          ik volg Djivan en JPR .
          Het lijkt mij meer een schilderij dan een foto.
          Canon 5D Mark 3/canon 24-105 f4 /canon 100-400mm f4.5-5.6 IS /canon 50mm f1.8

          Comment


          • #6
            Re: Niederwaldplateau

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Zo'n groene lucht en vooral het fluogroene bovenste van het landschap heb ik nog nooit gezien.
            Ook een wit randje tussen horizon en lucht.
            Het kan zijn dat je sommige van je foto's een "eigen draai" geeft, en dat kan ik heel goed begrijpen, maar deze valt alleszins buiten mijn smaak.

            Of heeft U een een andere bedoeling ? Dan graag een beetje uitleg .
            Ik volg, zo’n kleuren heb ik nog nooit gezien. Anders een mooi landschap.
            Mvg Suske

            Comment


            • #7
              Re: Niederwaldplateau

              Sorry mensen, gelijk hebben jullie want ik sta er zelf versteld van hoe deze foto tevoorschijn komt bij het openen - deze is verre van mooi, laat staan goed
              Zal eens serieus moeten controleren wat er gebeurd is. Vergeet deze foto maar vlug want anders zou je uw eindejaarsfeesten nog kunnen bederven !
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Niederwaldplateau

                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Sorry mensen, gelijk hebben jullie want ik sta er zelf versteld van hoe deze foto tevoorschijn komt bij het openen - deze is verre van mooi, laat staan goed
                Zal eens serieus moeten controleren wat er gebeurd is. Vergeet deze foto maar vlug want anders zou je uw eindejaarsfeesten nog kunnen bederven !
                Toch niet omwille van een foto hé .

                Comment

                Working...
                X