Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extraheren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Extraheren

    Hallo iedereen,


    Ik werk al vele jaren met de oude Photoshop CS2, 't is te zeggen ik gebruik misschien amper 10 procent van de capaciteiten van dat programma. De bewerking "extraheren" gebruik ik wel regelmatig. Nu was ik aan het denken om een nieuw fotobewerking programma te kopen. En ik dacht dat ik met een programma als photoshop elements best toekwam (aangezien ik meer dan 80 procent van de professionele photoshop niet gebruik. Maar nu las ik ergens dat Elements 15 de functie "slim extraheren" niet meer heeft? Heeft Elements 15 dus helemaal geen extraheren functie? Of doe ik er misschien beter aan om tot de laatste snik met de oude CS2 te blijven werken?


    Groeten, Gossy

  • #2
    Re: Extraheren

    Haal eerst een proefversie binnen en kijk of die functie (wellicht onder een andere naam) er wel inzit en of het je wel bevalt.
    Gr. Joop
    Als je een typevout vindt, mag je hem hebben.

    Comment


    • #3
      Re: Extraheren

      Wat kom je te kort in cs2?


      -TT-

      Comment


      • #4
        Re: Extraheren

        Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk bericht
        Wat kom je te kort in cs2?


        -TT-
        Eigenlijk niets, maar misschien dat sommige functies met de jaren handiger en eenvoudiger geworden zijn? Zoals bijv. slim extraheren.

        Comment


        • #5
          Re: Extraheren

          dan zou ik hier eerst op googelen om te zien hoe ze het doen in de nieuwe programa's.
          daarna, zoals al aangehaald door motokop, de proefversie downloaden om het uit te proberen.

          Comment


          • #6
            Re: Extraheren

            Bedankt voor de tips!

            Comment

            Working...
            X