Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] zand

    Namibië

  • #2
    Re: zand

    Mooie locatie met mooie kleuren maar ik mis wat scherpte in de opname
    Ik weet niet juist aan wat het kan liggen, maar sommige delen lijken wat wazig, misschien door de warmte ?

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: zand

      Ga helemaal mee met Sieg.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: zand

        Dat scherpteverlies kan wel door de warmte komen was nog vroeg op de dag maar toch al meer dan 30° , later werd het nog over 40 ° !

        Comment


        • #5
          Re: zand

          Mis hier eigenlijk een onderwerp.
          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
          Website - 500px - Instagram

          Comment


          • #6
            Re: zand

            Beetje heiig ipv onscherp denk ik. Misschien gewoon het contrast even een tikje hoger?
            Ik volg Steef met het gemis van een onderwerp of rustpunt in de foto.

            Comment


            • #7
              Re: zand

              haal het bovenste stuk eens weg zodat je inderdaad alleen maar zand hebt, je beeld wordt er volgens mij veel krachtiger door.
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment


              • #8
                Re: zand

                Vind het mooi hoe de grootsheid van deze woestijn word weergegeven door de mensen die in de verte lopen..
                Beetje extra contrast erin door een S-curve toe te passen gaat deze foto wel veel meer doen leven..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: zand

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                  haal het bovenste stuk eens weg zodat je inderdaad alleen maar zand hebt, je beeld wordt er volgens mij veel krachtiger door.
                  Ik volg....
                  Volgens mij is dit zo een typisch landschap dat bijna niet te fotograferen is. Ziet er in het echt waarschijnlijk veel indrukwekkender uit.
                  Zelfde heb je bvb aan grote canyons. Enorm indrukwekkend, maar moeilijk de grootsheid vast te leggen op foto.

                  Oorspronkelijk geplaatst door jos82
                  Vind het mooi hoe de grootsheid van deze woestijn word weergegeven door de mensen die in de verte lopen
                  Daar voor lopen ze wat te ver weg vind ik, en zijn ze verloren in de foto.
                  Als er nu mensen stonden aan de voetstappen links, dan zou je veel meer diepte krijgen.
                  Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                  Website - 500px - Instagram

                  Comment


                  • #10
                    Re: zand

                    Geen moeite om een intrigerend landschap te zien, het vreemde voor ons is als een ontdekking op onze planeet wat hier een illustratie van is en ten zeerste weet te waarderen en kan van genieten De lucht vindt ik niet zo naturel blauw.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: zand

                      Speciaal landschap !
                      Ik denk dat (zo mogelijk) een standpunt walt meer naar links en vooruit zodat de helling in wat in beeld kwam waar we nu gewoon overheen zien net iets beter gewerkt had
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment

                      Working...
                      X