Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Four Towers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] The Four Towers

    The Four Towers.

    Grts S.



    Update : Halo verwijderd.



    Last edited by shooter1970; 24 december 2016, 16:39.

  • #2
    Re: The Four Towers

    Heeft wel iets. Maar blijf me afvragen of die meerpaal een meerwaarde heeft. Neemt nogal veel aandacht + er zit een halo rond.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

    Comment


    • #3
      Re: The Four Towers

      Voor mij had deze ook beter geweest zonder de meerpaal, ik stel me nu steeds de vraag wat erachter zit omdat ik nog vanalles zie erbovenuit steken
      Inderdaad ook een halo rond de meerpaal
      Maar voor de rest vind ik het wel een knappe omzetting, heel geslaagd met die gebouwen op een rijtje, mooie locatie

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: The Four Towers

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        heel geslaagd met die gebouwen op een rijtje, mooie locatie
        Jammer dat de architecten die 4 gebouwen niet mooi verdeeld hebben langs de kade. Nu "hangen" de middelste twee tegen elkaar.

        BTW, in de verte rechts zie je het nieuwe havenhuis van Antwerpen. (net niet achter de meerpaal ;-) )
        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
        Website - 500px - Instagram

        Comment


        • #5
          Re: The Four Towers

          Inderdaad jammer van de bolder, want de rest was prima. Vooral de L.E. spreekt me zeer aan.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: The Four Towers

            Inderdaad, maar dat is het vervolg voor morgen :-)

            Grts S.

            Comment


            • #7
              Re: The Four Towers

              De halo heel netjes weggewerkt..
              Knappe long exposure en mooi omgezet ook!! Mijn blik blijft ook wel een beetje hangen op de bolder, belemmerd eigenlijk een beetje het zicht nu..Ben dus nu al benieuwd naar het vervolg.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: The Four Towers

                Knap beeld maar de meerpaal had ik wat dieper de grond ingeklopt
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment

                Working...
                X