Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grosvenor Arch

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Grosvenor Arch

    Hierbij een foto van de hele mooie maar niet zo heel veel gefotografeerde Grosvenor Arch, gelegen in het Grand Staircase N.M. in de Amerikaanse staat Utah.



    Alle reacties welkom!

    Groeten,

    Mark
    http://markwijnants.zenfolio.com/
    Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

  • #2
    Re: Grosvenor Arch

    Inderdaad een mooie arch met een grappig rookpluimpje uit de schoorsteen.
    De doormidden gesneden stenen in de voorgrond had je kunnen voorkomen door je camera iets hoger te richten (of gewoon afsnijden).
    Hoe hoger je je camera richt, des te meer perspectief vertekening je echter krijgt. Dat zie je bij deze foto ook al. Vergelijk jouw beeld maar eens met andere die je via google vind.
    Kleuren zijn mooi naturel.

    Comment


    • #3
      Re: Grosvenor Arch

      Prachtige rotsen hoor
      Voor de rest volg ik wel bovenstaande

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Grosvenor Arch

        ook ik volg bovenstaande ,maar wel een mooie locatie ,denk ook dat het licht wat hard was ,maar daar kan je natuurlijk op het moment niets aan doen hè ,ik denk dat deze locatie mooi zou zijn bij zonsop of -ondergang

        Comment


        • #5
          Re: Grosvenor Arch

          ben ook in de states geweest deze zomer, en ook op heel veel schitterende plaatsen maar op het verkeerde moment. soms best frustrerend. En dit is eigenlijk een mooi voorbeeldje daarvan, correct place, wrong moment.
          Misschien is in zwartwit meer uit te halen ?
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Grosvenor Arch

            Knap, zeker met dat wolkje op de juiste plek
            Ik denk ook dat dit beeld nog mooier kan worden in zwartwit
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment

            Working...
            X