Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pointe de la Moulière

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Pointe de la Moulière

    Untitled by K.photo1, on Flickr
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Pointe de la Moulière

    als l.e. supergoed gelukt. mooi kleurenspel op de bevroren of be-verwolkte zee.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: Pointe de la Moulière

      Prachtig zeeschap, met een fraai kijkgehalte, kleuren en compo.
      Normaal zou ik zeggen dat het zeeschuim te blauw is (doe ik dus toch een beetje ), maar in dit geval wint het spiegelbeeld aan kleuren het van de realiteit.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Pointe de la Moulière

        Zeer mooie opname Kurt met heel veel detail in de rotsen en prachtige kleuren in de lucht

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Pointe de la Moulière

          Beetje bevreemdend dat de rotsen in de voorgrond zo blauw zijn in vergelijking met die van links.
          Maar ik vind het wel een mooie.

          Comment


          • #6
            Re: Pointe de la Moulière

            Prachtige seascape met mooie rotsen!
            mvg Christophe.

            Comment


            • #7
              Re: Pointe de la Moulière

              Pieter, Johan , Sieg, Kohraya en Christophe bedankt voor jullie fijne reacties
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

              Comment


              • #8
                Re: Pointe de la Moulière

                heel mooi ,zie ik graag met die LE ,mooie details in de rotsen , miss toch iets te blauwig ,maar sommige zien dat graag ,
                toch een klein detail ,ik zou trachten die witte randjes (meestal door verscherping) weg te werken boven die rotsen ,zo wordt de overgang zachter

                Comment


                • #9
                  Re: Pointe de la Moulière

                  Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                  heel mooi ,zie ik graag met die LE ,mooie details in de rotsen , miss toch iets te blauwig ,maar sommige zien dat graag ,
                  toch een klein detail ,ik zou trachten die witte randjes (meestal door verscherping) weg te werken boven die rotsen ,zo wordt de overgang zachter
                  Bedankt Patrick. Helemaal gelijk wat die randje"s betreft. is inderdaad een artefact van verscherping. Goed om op te letten bij verkleinen en verscherpen.
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pointe de la Moulière

                    Hele mooie dit Kurt..Pracht kleuren in de lucht, en knappe compo..
                    Het blauwige op de stenen vooraan is wellicht niet helemaal realistisch, het geeft wel een mooie overgang van kleuren in de foto, kan het wel smaken in deze.
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pointe de la Moulière

                      prachtige plaat - heel mooie kleuren
                      Peter
                      mijn website : klik

                      Comment


                      • #12
                        Re: Pointe de la Moulière

                        Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                        prachtige plaat - heel mooie kleuren
                        Peter
                        Vroeger werd dit niet geapprecieerd nu eindelijk wel ! Het is en was een persoonlijke interpretatie aan sferen en kleuren met bevreemdende invloed wat ik altijd interessant knap heb gevonden en dus nu nog steeds
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Pointe de la Moulière

                          Mooi met een vleugje surrealisme!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Pointe de la Moulière

                            Eentje waar ik mijn LE-brilletje voor opzet om er wat langer van te genieten, heel mooi
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment

                            Working...
                            X