Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Let there be light

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Let there be light

    Weer één van de mooie lichtmomenten die ik mee mocht maken in de Lake District.
    Was geen geplanned shot deze, eigenlijk per toeval tegengekomen tijdens het lopen.
    Super was de enorme hoeveelheid aan rode herten in deze vallei, zeker meer dan 50 geteld. Helaas was mijn 70-200 niet toereikend.

    Maatje groter voor de liefhebbers ( 2x klikken )


    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Let there be light

    Ik dacht bij mijn eigen: "Met zo'n dure titel mag de foto iets speciaals zijn". En ja hoor !!!
    Wat een prachtig licht heb je hier weten te vangen. Niet alleen op de boom maar ook in de vallei. Kleuren om van te snoepen en dit met een knap contrast tegen die grijze lucht.

    Comment


    • #3
      Re: Let there be light

      Prachtig licht inderdaad en bijgevolg ook dito kleuren. Compositie ook dik in orde
      https://www.behance.net/Lynx1966

      Comment


      • #4
        Re: Let there be light

        Prachtig, die lichtspeling en die kleuren.
        Dat je zo een plaat kan schieten tijdens het joggen, verbaast me wel heel erg. Knap.

        Comment


        • #5
          Re: Let there be light

          "Let there be more light", één van de pareltjes op één van de twee eerste platen van den floyd.

          schitterende foto, en, voor mij persoonlijk, een soort van startpunt om eindelijk, eindelijk, in de paasvakantie nog eens naar schotland te kunnen trekken, na drie jaar wachten met allerlei zeer zware knieproblemen. ik zit nu al af te tellen. Grote doel is een overnachting in tentje op Ben Hope, de noordelijkste Munro van schotland, en een beetje een specialleke/hype geworden na het schitterende boek van Robert Macfarlane "de laatste wildernis".
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Let there be light

            Ik dacht eerst dat deze was ingeflitst totdat ik de tekst las
            Uitzonderlijk moment heb je hier vastgelegd Jos, zeer mooi
            Ik denk dat ikzelf onderaan ietske meer ruimte had genomen en bovenaan wat minder, maar is kwestie van smaak hé en weet ook niet of dit mogelijk was

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Let there be light

              De afdeling belichting van "boven", was je welgezind. Schitterend ! Wat een lichtfeest.
              @ Vonkske : Toevallig ving ik op de TV op, dat lopen en wandelen verschillende begrippen in het Vlaams zijn. Bij ons gaat lopen op dezelfde manier als wandelen.
              Leuk dat we als buren van die verschillende woordbetekenissen hebben.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Let there be light

                En het 'licht' was er wel...
                En een dijk van een compo, complimenten!
                mvg Christophe.

                Comment


                • #9
                  Re: Let there be light

                  Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                  @ Vonkske : Toevallig ving ik op de TV op, dat lopen en wandelen verschillende begrippen in het Vlaams zijn. Bij ons gaat lopen op dezelfde manier als wandelen.
                  Leuk dat we als buren van die verschillende woordbetekenissen hebben.
                  Ach zo...bij ons loop je veel sneller dan dat je wandelt..

                  Comment


                  • #10
                    Re: Let there be light

                    toppertje voor mij ,het licht is prachtig en dit in combinatie met de grauwe lucht ,heel mooi

                    Comment


                    • #11
                      Re: Let there be light

                      Iedereen bedankt voor alle fijne en mooie reacties..

                      Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
                      Dat je zo een plaat kan schieten tijdens het joggen, verbaast me wel heel erg. Knap.
                      Duidelijk een verschil in woordbetekenis ja, zie me eigen nog niet joggen met al mijn fotoapparatuur en statief..
                      Was inderdaad tijdens het wandelen, al was het wel stevig klimmen om hier te komen.
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Let there be light

                        Prachtig dat licht gevangen hoor

                        Comment


                        • #13
                          Re: Let there be light

                          Moe, asjemenou! Kleuren en licht dat is kaviaar!
                          (Duurt toch een tijdje voor je alles gezien hebt hoor, daardoor nog eens interessant ook nog!)
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Let there be light

                            Men zou kunnen spreken van de ideale foto zo vernuftig getekend met licht. Prachtig levendig landschap, super
                            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Let there be light

                              Dit is echt "tekenen met licht". Moet plezant zijn om dit zomaar tegen te komen.
                              Love it!
                              Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                              Website - 500px - Instagram

                              Comment

                              Working...
                              X