Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nu eentje in de natuur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nu eentje in de natuur

    150-600 op 600MM

  • #2
    Re: nu eentje in de natuur

    Net zoals de vorige mist ook deze scherpte en vooral detail
    Ik denk, als ik je opnames zo eens bekijk, dat er toch iets mis is met de combinatie of er gaat iets fout in je gebruik ervan
    Ook zie ik redelijk wat ruis in de opname en tevens artefacten in de achtergrond (heel goed zichtbaar links), dus er gaat duidelijk iets mis

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: nu eentje in de natuur

      Ik volg mijn voorganger, maar het pootje dat de fijne tak omkrult lijkt me wel scherp.
      Ook de dikkere tak onder het roodborstje lijkt me scherp, maar het verenkleed en de lucht zijn niet bijster gelukt.
      Heb ook altijd gehoord dat om het even welke lens, deze nooit op haar best is in de uiterste stand.
      Die gevorkte fijne wazige tak draagt ook niet veel goeds bij aan de foto, maar dat heb je natuurlijk niet altijd voor het kiezen.
      Maar roodborstjes zijn er nu bij de vleet te zien, dus eens opnieuw doen zal wel niet zo moeilijk zijn.

      Comment


      • #4
        Re: nu eentje in de natuur

        bedankt voor het kijken en de reacties
        het is wel een tamelijk gecropte versie want ik had veel takken, en ook tamelijk ver, want het was maar in mijn lens dat ik zag dat het een roodborstje was
        volgende keer proberen niet mijn totale lens te gebruiken, misschien gebruik ik niet de juiste instellingen bij het gebruiken van mijn lens. Opnieuw proberen is de boodschap.
        MVG

        Comment

        Working...
        X