Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schorpioenvis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Schorpioenvis

    Ik heb er vroeger al eens eentje gepost van een Schorpioenvis. Maar het blijven fascinerende vissen. Ze zijn dusdanig goed gecamoufleerd dat je er echt naar op zoek moet. In het geval van deze valt het nu nog mee, maar ik heb het dikwijls meegemaakt dat je er eentje vindt, je buddy er probeert op te wijzen en dat die dan toch even moet zoeken en kijken alvorens hem te zien. Maar vergis je niet, best wel gevaarlijk. Mocht je er per ongeluk je hand op zetten, wees maar gerust dat je serieus gestoken zal worden en afhankelijk van de soort kan dat serieuze gevolgen hebben. Ik heb er wel nog nooit zoveel tegelijk gezien als op deze duikplek, op een paar vierkante meter hebben we er daar zeker een vijftal gespot.

    Maar gelukkig zijn wij Belgen goeie duikers en weten we sowieso dat we met ons fikken van het rif moeten blijven. In tegenstelling tot bepaalde andere nationaliteiten



    Find the fish

    by Wim Bollein, on Flickr

    Canon G16 ; Inon S2000 x 2 ; ISO 100 ; f/3.2 ; 1/200 sec ; 6mm

  • #2
    Re: Schorpioenvis

    Een meester in camouflage zo te zien, aparte soort Wim

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Schorpioenvis

      Ik vraag me af hoe je die kan vinden???
      Prachtig!

      Johan

      Comment


      • #4
        Re: Schorpioenvis

        Bedankt!

        En inderdaad, heel moeilijk te vinden. Niet gezeverd, je oog moet er al bijna op vallen

        Comment


        • #5
          Re: Schorpioenvis

          mooi. Inderdaad Je oog moet er echt op vallen. Zelf heb ik ook al gehad dat mijn buddy er één aanwees en dat ik het pas na heel goed zoeken kon vinden of omgekeerd dat ik er één zag en mijn buddy hem maar niet vond. En afblijven blijft de boodschap, al doen we dat sowieso bij alles onderwater.
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment

          Working...
          X