Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue moon valley

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Blue moon valley



    Om onze grijze dagen een beetje op te vrolijken




  • #2
    Re: Blue moon valley

    heel erg mooi Manuel ,vooral de kleuren en specifiek dat van het water vind ik echt knap ,ook de BG is heel mooi ,
    voor de compo twijfel ik een beetje miss als het mogelijk was zou ik enkele stappen meer naar links hebben gezet zodat het boompje loskomt en met de stenen in één lijn de diepte accentueerde ,maar ik zie dit natuurlijk achter mijn pc hè ,jij weet best hoe het daar terplaatse was

    Comment


    • #3
      Re: Blue moon valley

      Ik heb hier van alles geprobeerd, maar voor de ideale compo had ik het water in gemoeten (en dat mocht niet, verbodsbord).
      Jammer genoeg vond ik dat boompje en die stenen zo mooi dat het op de foto MOEST, en dacht ik er in de verste verte niet aan ook een foto te nemen áchter het boompje

      Comment


      • #4
        Re: Blue moon valley

        Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
        Ik heb hier van alles geprobeerd, maar voor de ideale compo had ik het water in gemoeten (en dat mocht niet, verbodsbord).
        Jammer genoeg vond ik dat boompje en die stenen zo mooi dat het op de foto MOEST, en dacht ik er in de verste verte niet aan ook een foto te nemen áchter het boompje
        dank voor de toelichting Manuel ,maar het is zeker een mooie foto hoor

        Comment


        • #5
          Re: Blue moon valley

          Mooie opname hoor maar ik kan Patrick wel volgen i.v.m. je standpunt ten opzichte van het boompje
          Soms breekt nood de wet, had hier het geval kunnen zijn Manuel ;-)

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Blue moon valley

            Wat een paradijsje daar zeg...Prachtig!!
            Ik volg betreft het standpunt, maar als het niet anders kon zou ik zeker ook de foto dan maar zo genomen hebben, te mooi om niet te fotograferen.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Blue moon valley

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              heel erg mooi Manuel ,vooral de kleuren en specifiek dat van het water vind ik echt knap ,ook de BG is heel mooi ,
              voor de compo twijfel ik een beetje miss als het mogelijk was zou ik enkele stappen meer naar links hebben gezet zodat het boompje loskomt en met de stenen in één lijn de diepte accentueerde ,maar ik zie dit natuurlijk achter mijn pc hè ,jij weet best hoe het daar terplaatse was
              Prachtige plaat, waar je zo in zou willen stappen. Het lijnenspel is heerlijk.
              Ook heb ik je uitleg gelezen, dus begrijp ik dat je niet veel anders kon.
              Omdat het boompje een stuk lichter is, zou je kunnen overwegen om het geel wat dodgen, waardoor het boompje net wat lekkerder afsteekt.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Blue moon valley

                Aangenaam lekkere kleurrijke foto, een knappe registratie dus en dit moet soms niet meer zijn
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment

                Working...
                X