Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proximus discussieforum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proximus discussieforum

    Voor wie het mocht aanbelangen:

    Het lijkt mij niet onnuttig om hier even te vermelden dat, alhoewel men deelname via een alias toestaat op het Proximus forum en met een minimaal gebruikersprofiel, uw prive gegevens, op een of andere manier, schijnbaar NIET afgeschermd worden van andere forumgebruikers. ERGER NOG, sommige gebruikers die totaal niet tot de mods of staff behoren hebben duidelijk toegang tot uw prive klantengegevens bij Proximus. Ik mocht dit zelf ondervinden door de openbare publicatie van mijn prive adres op het forum alhoewel dat NIET in mijn gebruikersprofiel staat. ra ra hoe komt die onbekende daar aan ?
    Sommigen zullen zeggen "no big deal" maar daar gaat het net niet over. Als men op een forum een zekere anonimiteit toelaat (zoals hier nb) dan is het nogal gortig dat sommige gebruikers, bewust of onbewust, gebruik kunnen maken van interne wegen om uw echte identiteit te achterhalen en die openlijk te publiceren. Het Proximus argument dat men via zijn pseudo op google makkelijk te achterhalen is, dat is knudde tenzij men .. jawel de context van de rest kent ! Something is rotten there ...
    Tismaardatgetweet !

  • #2
    Re: Proximus discussieforum

    Of iemand kent u?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Proximus discussieforum

      Ik zou niet weten wie en ik zou zeker niet weten hoe, ik heb een "leeg" persoonlijk profiel op dat forum .... het vreemde is dat 2 verschillende "figuren" duidelijk toegang hebben tot dezelfde data, mogelijk is "figuur 2" nu bezig onder een alias van "figuur 1"? en uit de context van geposte data vraag ik mij nu, enigszins paranoid, af of ze zelfs toegang hebben tot mijn prive communicatie ...

      Comment


      • #4
        Re: Proximus discussieforum

        Tenzij je daar dezelfde nickname gebruikt als op andere fora?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Proximus discussieforum

          Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
          Tismaardatgetweet !
          Jaja, twitteraar...

          Een niet onbelangrijke vraag die me te binnen schiet, los van je negatieve ervaring op hun forum: waarom blijf je überhaupt nog klant bij de duurste provider van 't land?

          Je moet toch al een goéie reden hebben waarom je met plezier méér geld betaalt als je hetzelfde elders goedkoper hebt?

          Comment


          • #6
            Re: Proximus discussieforum

            Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
            Jaja, twitteraar...

            Een niet onbelangrijke vraag die me te binnen schiet, los van je negatieve ervaring op hun forum: waarom blijf je überhaupt nog klant bij de duurste provider van 't land?

            Je moet toch al een goéie reden hebben waarom je met plezier méér geld betaalt als je hetzelfde elders goedkoper hebt?
            Dat is nu eenmaal een eigenschap van de "doorsnee" Belg: vastgeroest zijn aan dure leveranciers/banken etc...
            Binnen 2 weken krijgen de meesten een overzicht van de kosten voor bv. een stomme zichtrekening, ik kan dan mijn opbrengst van betaalverkeer van 2016 berekenen: (zal ongeveer 200 euro opbrengst zijn)

            Maar we dwalen af.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: Proximus discussieforum

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Dat is nu eenmaal een eigenschap van de "doorsnee" Belg: vastgeroest zijn aan dure leveranciers/banken etc...
              Binnen 2 weken krijgen de meesten een overzicht van de kosten voor bv. een stomme zichtrekening, ik kan dan mijn opbrengst van betaalverkeer van 2016 berekenen: (zal ongeveer 200 euro opbrengst zijn)
              Maar we dwalen af.
              Even verder kijken dan de neus lang is hé, niet iedereen kan zomaar van bank veranderen en zogezegd winst maken.

              De meeste Belgen hebben een hypothecair krediet en krijgen op een of andere manier een korting als ze de rest van hun bankzaken via dezelfde bank laten lopen.
              U krijgt misschien 200€ uitbetaald omdat u via de Visa-kaart een percent krijgt op al wat je ermee betaalt.
              Maar denk je dat het voor velen interessant is om (bijvoorbeeld) een halve percent korting op hun hypothecair krediet te laten vallen om elders 200€ te kunnen krijgen?
              Die 200€ krijgt u trouwens enkel als u ook extra gekocht hebt en betaald met die kaart ... wie een korting op zijn hypothecair krediet heeft, die wint veel meer dan dat zonder iets extra aan te kopen.

              Men moet altijd het hele verhaal eens bekijken en dan is de visie die men erover kan hebben vaak heel anders en is die "mogelijke winst" soms plots een "groot verlies".
              Wat ze op een manier geven, dat pakken ze op een andere manier terug ... daarom niet altijd bij dezelfde klant, maar op zijn geheel.

              Met providers is dat identiek, men moet heel de situatie van iemand kennen ... als bijvoorbeeld heel uw familie en kennissenkring bij provider xyz klant is, dan kan het voordeliger zijn om daar klant te blijven, ook al lijkt dat op het eerste zicht niet het goedkoopste abonnement ... maar men wint het nadien uit in de andere kosten.
              Verder is de dekking niet overal hetzelfde, als men ergens woont waar provider abc geen dekking heeft en provider xyz wel ... dan heeft men ook weinig keuze.

              Ieders situatie is anders en elk geval moet apart bekeken worden en geld is niet altijd het belangrijkste ... tevreden zijn heeft een veel grotere impact op de mens.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Proximus discussieforum

                Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                ..

                Je moet toch al een goéie reden hebben waarom je met plezier méér geld betaalt als je hetzelfde elders goedkoper hebt?
                Zijsprong ... Leg uit waar het goedkoper kan voor dezelfde diensten ? Bij mijn weten zijn er in België maar 2 providers die naam waardig ..

                edit: ik volg "userbase" en al de kl.....ij die men met de kleinere spelertjes riskeert en daar ook ziet passeren, daar heb ik echt geen tijd voor ...
                Last edited by Guest41; 20 december 2016, 10:23.

                Comment


                • #9
                  Re: Proximus discussieforum

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Tenzij je daar dezelfde nickname gebruikt als op andere fora?
                  sja .. en so what ? Men kan maar een correlatie leggen als men de achtergronden op voorhand weet .. ergo, is ene "regulus" op het ene forum per se dezelfde als die op een ander forum ? De grap is dat de voor de hand liggende link, namelijk dit forum, "nooit gevonden" werd, wat mij doet vermoeden dat de personen in kwestie niet eens de moeite moesten doen om te gaan zoeken !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proximus discussieforum

                    Het blijft dus maar een "vermoeden". 😊
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proximus discussieforum

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      .................................................. ..

                      en geld is niet altijd het belangrijkste ... tevreden zijn heeft een veel grotere impact op de mens.
                      Ben het niet altijd eens met uw exposés, maar hiermee wel .

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proximus discussieforum

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Even verder kijken dan de neus lang is hé, niet iedereen kan zomaar van bank veranderen en zogezegd winst maken.
                        Je repliek klopt voor bijna 100 %. Maar het meeste profijt haal ik met de kredietkaarten van een bank (Beobank) waar je niet eens een zichtrekening hoef te hebben.
                        Langs de andere kant is er hier iemand op het forum die, dacht ik, ongeveer 20 euro per maand betaalt voor een VISA, en voor hem is dat, door de extra's die hij krijgt de beste kaart.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proximus discussieforum

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Het blijft dus maar een "vermoeden". 😊
                          Neen want iemand die ik niet ken en die geen inzage heeft in de klantengegevens kan mijn thuisadres niet weten .. noch mijn hobbies ... want die staan in geen enkel forumprofiel zoals al gezegd.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proximus discussieforum

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Langs de andere kant is er hier iemand op het forum die, dacht ik, ongeveer 20 euro per maand betaalt voor een VISA, en voor hem is dat, door de extra's die hij krijgt de beste kaart.
                            Visa kost 20€ per jaar, niet per maand.
                            De standaard Visa dan.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proximus discussieforum

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Visa kost 20€ per jaar, niet per maand.
                              De standaard Visa dan.
                              Je kan het echt niet laten hé. Waar schreef ik "standaard" VISA ???? Het betreft een sooort VISA Gold van Belfius, lijkt goedkoper nu: 6,5 euro per maand.
                              En ik betaal 15 euro voor 3 (drie) Beobank kaarten, per JAAR wel te verstaan.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment

                              Working...
                              X