Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dampend landschap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Dampend landschap

    Voorlopig de laatste uit Ijsland, ga eens in de archieven wat zoeken naar andere beelden en/of voorstellingen. Hier had ik een beetje blauw in de lucht.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Dampend landschap

    prachtig Raymond deze vind ik heel natuurlijk ogend en het vult opnieuw mijn herinneringen hoe het daar was ,knap

    Comment


    • #3
      Re: Dampend landschap

      Mooie natuurlijke afwerking bij deze opname Raymond
      Die ronde vlek rechts lijkt me eerder een spat op de lens te zijn

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Dampend landschap

        Lijkt me echt uniek om dat ook in het echt te zien...Je laat het ons in ieder geval ook op een mooie manier zien..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Dampend landschap

          Mooie impressie van dit schitterende landschap. Grappig : Voor ik Sieg zijn reactie had gelezen, had ik ook de gedachte gemaakt, dat het wel een druppel lijkt.
          Het witte randje (vooral rechts) op de bergkam is een beetje ontsierend.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Dampend landschap

            Thanks voor de lovende reacties. Ik dacht ook eerst aan een vlek maar bij het terugdenken en de andere opnames op dezelfde plaats en (bijna) tijdstip herinner ik me daar toch een zwevend wolkje dat om de paar seconden van vorm veranderde (ook de rest).
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment

            Working...
            X