Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vorm en ritme

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Vorm en ritme

    Was redelijk vroeg bij het strand om dit aparte effect te fotograferen

    [IMG][/IMG]

    Wegens "klachten" de kleur aangepast.
    [IMG][/IMG]
    Last edited by GePe; 19 december 2016, 22:23. Reden: Kleuraanpassing
    Het pad der buitensporigheden leid naar het paleis van de wijsheid.

  • #2
    Re: Vorm en ritme

    Welk aparte effect bedoel je dan?
    De lijnen van het eb vind ik goed maar uw toning is redelijk overdreven.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Vorm en ritme

      Mooie golvende vormen en knap met al die paaltjes op een rijtje
      Wel heel apart dat die zo dicht bij elkaar staan, waar is dit gemaakt ?
      Persoonlijk zou ik nog wat sleutelen aan de kleuren, maar dat is kwestie van smaak natuurlijk

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Vorm en ritme

        Ook voor mij te blauwig!

        Comment


        • #5
          Re: Vorm en ritme

          Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
          Ook voor mij te blauwig!
          vind ik ook.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Vorm en ritme

            Voor mij is dat 'blauw' geen probleem, het is en aparte benadering van deze situatie waar water en 'blauw' toch een soort verbondenheid hebben, vandaar mijn goedkeuring !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Vorm en ritme

              stond er dit WE ook ,maar idd veel te blauw of het zou jou bedoeling zijn geweest ,vooral omdat ik weet dat de zee daar eerder meer naar het groen neigt dan naar het blauw ,
              hier kan het natuurlijk wat geaccentueerd zijn door de blauwe lucht ,maar toch

              Comment


              • #8
                Re: Vorm en ritme

                't Ja, als je kwaad wordt omdat we ons gedacht hebben over de gekozen toning dan houd het voor mij hier op!
                Dat is de eerste keer dat ik dit in 11 jaar BD mee maak.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Vorm en ritme

                  Ik vind die update maar niks; veel te flets. Ik volg TS in z'n artistieke keuze om die prent zo blauw te maken en niet te gaan voor brave "accurate" kleuren. Die zwarte blokken liggen goed op de fibonacci lijn, wat het geheel erg sterk maakt.

                  Wat ik anders zou doen: het strand een ietsiepietsie bruiner maken(blauwige zweem deels weghalen) zodat de complementaire kleuren meer gaan spelen.

                  Alles bij elkaar voor mij een mooie prent met knap contrast tussen het strakke zwart van de golfbrekers in de branding en het lyrische van de witte kronkelingen op het strand.
                  www.freddyhelsen.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vorm en ritme

                    Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                    stond er dit WE ook ,maar idd veel te blauw of het zou jou bedoeling zijn geweest ,vooral omdat ik weet dat de zee daar eerder meer naar het groen neigt dan naar het blauw ,
                    hier kan het natuurlijk wat geaccentueerd zijn door de blauwe lucht ,maar toch
                    zoals ik zeg "of het zou jou bedoeling zijn geweest" dan hoef jij niet je foto te veranderen omdat anderen het liever anders zien ,wees jezelf maar aanvaard ook dat anderen een eigen mening hebben

                    Comment

                    Working...
                    X