Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pulpit Rock

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Pulpit Rock

    Ik ben nog maar eens in het archief gedoken, en gekeken of er nog wat leuke foto's van onze Engeland-toer tussen zaten.
    Jos was me ook wel eens een keer voor, en ik hoop dat eigenlijk dat jullie vergeten zijn, hoe goed die dikwijls waren.
    Deze foto is genomen vlak bij de vuurtoren van Portland Bill (Devon)

    Pulpit Rock (de Preekstoel)



    Bedankt voor het kijken.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Pulpit Rock

    Zeer mooie locatie met die aparte rotsen Johan
    Heel natuurlijke weergave van de kleuren, mooi gedaan
    Al ben ikzelf liefhebben van lange sluitertijden, soms kan de woestheid van de zee ook eens mooi zijn om te zien zoals hier

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Pulpit Rock

      Jij weet grauwe situaties steeds kleurrijk te brengen.
      Ik kies zelf niet snel voor vierkante uitsneden en misschien had ik ook een andere compo gekozen,
      maar 'verandering van spijs doet eten' zeggen ze hier. Zeer genietbaar plaatje.

      Comment


      • #4
        Re: Pulpit Rock

        Mooie opname waar het water ook nog echt water is.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Pulpit Rock

          Mooi hoor en ik wordt er ook zo nu en dan graag aan herinnerd hoe echt water er uitziet
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Pulpit Rock

            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Mooi hoor en ik wordt er ook zo nu en dan graag aan herinnerd hoe echt water er uitziet
            Schaar me heel enthousiast achter deze opmerking vooral als we het hebben over realiteit
            Mooie tot zelfs lieve foto door zijn kleurtjes. Het water maakt de opname boeiend !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Pulpit Rock

              zalige plaat en goed dat je hier niet voor een LE hebt gekozen al zou het waarschijnlijk ook wel mooi zijn maar een andere plaat ,vooral het natuurlijke kleur van het water is een zaligheid hier ,
              ook fijne details te zien

              Comment


              • #8
                Re: Pulpit Rock

                Het vierkante formaat vind ik echt goed passend bij deze...Zeker een mooie, je hebt hem er ook een stuk beeldvullender op als ik had in ieder geval....Mooi..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Pulpit Rock

                  Mijn welgemeende dank voor de lovende reacties.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment

                  Working...
                  X