Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Krimml Wasserfalle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Krimml Wasserfalle

    Een archiefje van vorig jaar uit Oostenrijk.
    Al vroeg naar de watervallen toe gegaan om de massa's toeristen voor te zijn.

    Update: Houten omheining saturatie verlaagd.



    Last edited by jos82; 18 december 2016, 09:08.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Krimml Wasserfalle

    Schitterend landschap hoor, een genot om te mogen aanschouwen
    Ook heel mooi vastgelegd uiteraard, zo te zien enorm veel kracht op het water

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Krimml Wasserfalle

      indrukwekkende kracht machtig vastgelegd !
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Krimml Wasserfalle

        Ja Jos, daar moet ik ook nog eens passeren, heb 25 jaar aan bergtochten gedaan en daar ben ik nog nooit geweest ondanks de bekendheid. Ideaal van compo alsook de sfeer. De snelheid van het water vind ik iets erover vooral aan de waterval, zelf hou ik namelijk (maar dat weet je al) van een klein beetje realiteit vooral bij water.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Krimml Wasserfalle

          Die diagonale diepte, dat woeste, de snelheid ... het doet mij wel wat hoor. Echt knap van opbouw.
          De omheining trekt wel veel aandacht. Ik zou bij deze de saturatie selectief omlaag halen.

          Comment


          • #6
            Re: Krimml Wasserfalle

            Zeer mooi hoe het woeste water vanaf de waterval naar de hoek stroomt. De (mooie) rotsen zorgen voor een fraaie diepte.
            Klein, maar fijn detail is het frisse groen van de grote den(of spar) in het midden.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Krimml Wasserfalle

              Indrukwekkend en prachtig van kleuren, sluitertijd en compositie.
              https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

              Comment


              • #8
                Re: Krimml Wasserfalle

                Verdorie.. Al dikwijls gepasseerd met de motor, maar nooit naartoe gewandeld. Zag er altijd de drukte van jeweslte.

                Misschien toch eens een keer heel vroeg vertrekken.

                Sjieke plaat zenne.
                Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                Website - 500px - Instagram

                Comment


                • #9
                  Re: Krimml Wasserfalle

                  Bedankt allen weer voor de fijne reacties allemaal..
                  Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                  Die diagonale diepte, dat woeste, de snelheid ... het doet mij wel wat hoor. Echt knap van opbouw.
                  De omheining trekt wel veel aandacht. Ik zou bij deze de saturatie selectief omlaag halen.
                  Goede tip, bij deze toegepast.
                  Omheining staat er nog niet lang denk ik, op oudere foto's zie ik het ook niet, eigenlijk jammer dat ze dit moeten plaatsen.

                  Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                  Verdorie.. Al dikwijls gepasseerd met de motor, maar nooit naartoe gewandeld. Zag er altijd de drukte van jeweslte.
                  Misschien toch eens een keer heel vroeg vertrekken.
                  Sjieke plaat zenne.
                  Ja je moet wel echt vroeg gaan, na 9:00hr komen er echt bussen vol toeristen richting de waterval.
                  Tijdens maken van deze foto was ik echt helemaal alleen.
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Krimml Wasserfalle

                    Ik ben blij dat je mijn tip leuk vond en een upje laat zien. Ik vind hem zeker geslaagd

                    Comment


                    • #11
                      Re: Krimml Wasserfalle

                      superplaat ,prachtige compo en mooie sluitertijd

                      Comment


                      • #12
                        Re: Krimml Wasserfalle

                        Manuel en Patrick, jullie ook nog bedankt voor de nagekomen reacties..
                        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                        MIJN WEBSITE

                        Comment

                        Working...
                        X