Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Erasmusbrug

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Erasmusbrug

    Tijdens een bezoek aan Rotterdam de Erasmusbrug nog maar eens gefotografeerd

    [IMG][/IMG]
    Het pad der buitensporigheden leid naar het paleis van de wijsheid.

  • #2
    Re: Erasmusbrug

    Mooie overgang tussen de brug en de houten constructie, ze vormen precies een geheel.
    Er zit wel heel veel ruis in de lucht.
    Photography is an art of observation.

    Comment


    • #3
      Re: Erasmusbrug

      Kan ook als straatfotografie, de moderne inhoud geeft een toekomst gericht beeld zelfs de fiets maakt er deel van uit !
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Erasmusbrug

        Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
        Mooie overgang tussen de brug en de houten constructie, ze vormen precies een geheel.
        Klopt, ik dacht eerst ook dat dit het geval was. Een compositie waar je een tijd naar kan kijken
        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

        Comment


        • #5
          Re: Erasmusbrug

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Kan ook als straatfotografie, de moderne inhoud geeft een toekomst gericht beeld zelfs de fiets maakt er deel van uit !
          Ik vind dit prima straatfotografie
          Vriendelijke groet, laGrange
          http://lagrange.1x.com
          "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

          Comment


          • #6
            Re: Erasmusbrug

            erg knap gedaan, wat een compo, en de zon waar je hem wilt,
            ruis stoort mij niet zozeer, ik vind dat er meer contrast in moet, zeker de zwarten nog donkerder, de sfeer zou beter overkomen
            portfolio en workshops:
            https://www.bennybulke.com/

            Comment


            • #7
              Re: Erasmusbrug

              Ik volg wat betreft het teveel aan ruis in de lucht.
              Links boven zijn de wolken ook overbelicht. Afknippen gaat dan weer ten koste van je zonnetje. Dat is een keuze die je maakt en waar ik mij bij neer kan leggen.
              Je hebt de voorgrond gebruikt om ons echt de foto in te trekken. De fietser trekt de aandacht af van dat wat volgens mij de aandacht verdient (de architectuur).
              Het feit dat die de foto uit fiets, maakt hem helemaal overbodig voor mij.

              Comment

              Working...
              X