Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op den Berg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Op den Berg

    Hier een foto van m'n ochtendwandeling. De Heistse kerk kwam mooi vantussen de bomen tevoorschijn.

    | ISO100 | 55mm | f/9 | 1/320 |

    Last edited by SVH97; 15 december 2016, 15:23. Reden: Foto niet zichtbaar
    |Look at what you already accomplished before you take it to the next level.|
    |Canon EOS 500D|

  • #2
    Re: Op den Berg

    Was het toch geen nachtwandeling Hier is in ieder geval niets te zien
    Het pad der buitensporigheden leid naar het paleis van de wijsheid.

    Comment


    • #3
      Re: Op den Berg

      Hoi GePe, is de foto nu wel zichtbaar? Voor mij allessinds wel!
      |Look at what you already accomplished before you take it to the next level.|
      |Canon EOS 500D|

      Comment


      • #4
        Re: Op den Berg

        Je plaats in oordeel , dus ga ik ervan uit dat je alle vormen van kritiek wilt doorstaan.
        Een fraai doorkijkje naar de kerktoren, en heel belangrijk dat je een mooi moment hebt gekozen, met fraai licht en het neveltje.
        Jammer van de onscherpte. Ik denk dat je niet hebt verscherpt na het verkleinen ? Dat is nl. altijd nodig.
        Misschien een kwestie van smaak, maar ik zou de helft van de lucht laten verdwijnen. Daar is niets te zien, maar toch worden onze ogen er naar toe geleidt.
        Je zal zien dat het torentje dan ook een veel prominenter rol gaat spelen.
        Beste tip : Wordt actief forumlid,en je zal zien door commentaren, maar ook door naar andere foto's te kijken.
        En om op andere foto's te reageren , moet je even een drempel over, maar niemand neemt je het kwalijk als je een keer de plank misslaat.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Op den Berg

          wat lucht er af, misschien een klein beetje verzadiging extra
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Op den Berg

            Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
            Je plaats in oordeel , dus ga ik ervan uit dat je alle vormen van kritiek wilt doorstaan.
            Een fraai doorkijkje naar de kerktoren, en heel belangrijk dat je een mooi moment hebt gekozen, met fraai licht en het neveltje.
            Jammer van de onscherpte. Ik denk dat je niet hebt verscherpt na het verkleinen ? Dat is nl. altijd nodig.
            Misschien een kwestie van smaak, maar ik zou de helft van de lucht laten verdwijnen. Daar is niets te zien, maar toch worden onze ogen er naar toe geleidt.
            Je zal zien dat het torentje dan ook een veel prominenter rol gaat spelen.
            Beste tip : Wordt actief forumlid,en je zal zien door commentaren, maar ook door naar andere foto's te kijken.
            En om op andere foto's te reageren , moet je even een drempel over, maar niemand neemt je het kwalijk als je een keer de plank misslaat.
            Duidelijk, niks meer aan toe te voegen

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment

            Working...
            X