Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bij de eendjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bij de eendjes

    Aangemeerd op een rustig plekje bij de druiventerrassen en de eendjes.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Bij de eendjes

    Mooi kleurenpallet. Speciaal door de vierkante uitsnede.
    Een gok: ergens aan de Rijn ?
    Je moet de eendjes wat te eten geven want ze zijn piepklein
    Photography is an art of observation.

    Comment


    • #3
      Re: Bij de eendjes

      Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
      Mooi kleurenpallet. Speciaal door de vierkante uitsnede.
      Een gok: ergens aan de Rijn ?
      Je moet de eendjes wat te eten geven want ze zijn piepklein
      Thanks voor je reactie Pixel. Het is inderdaad aan de Rijn vlakbij de Loreley. Ik had mijn bookes al allemaal opgegeten en had voor de eendjes dus niets meer over
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Bij de eendjes

        Staat er mooi op met dat kleurenpallet .

        Comment


        • #5
          Re: Bij de eendjes

          mooi kleurenpalet maar de eendjes zijn te klein om hier als onderwerp te gebruiken
          mvg

          Comment


          • #6
            Re: Bij de eendjes

            Ik kan mis zijn maar ik denk dat F2.8 door landschapsfotografen niet zo vaak wordt gebruikt
            Vind het beeld ook nogal "korrelig" - mogelijk een bepaalde keuze van nabewerking.
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Bij de eendjes

              De eendjes zijn een détail in de totale beeldvorming, ze hoeven dus niet persé nadrukkelijk aanwezig te zijn.
              @ Blauwzwart : Goed opgelet en opgemerkt Peter. Had de 2.8 niet aangepast en heb daarna wat moet bijscherpen, vandaar.
              mvdd, Jean-Pierre en Peter, alle drie dank voor de reacties.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Bij de eendjes

                Mooie kleuren.
                Had graag wat meer ruimte gehad boven de berg (met opoffering van de eendjes dan ;-)

                Comment


                • #9
                  Re: Bij de eendjes

                  Oorspronkelijk geplaatst door kristob Bekijk bericht
                  Mooie kleuren.
                  Had graag wat meer ruimte gehad boven de berg (met opoffering van de eendjes dan ;-)
                  Een ander goed voorstel, had zeker gekund, dank voor je reactie.
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bij de eendjes

                    Krijg van langs om meer goesting om in de herfst ook een paar dagen die richting uit te gaan.
                    Mooie kleurtjes. Compo mag van mij volledig blijven zoals hij is.
                    Een beetje het canvas uitbreiden bovenaan zou eventueel kunnen, aangezien toch weinig kleur in de lucht, dat zou zeker moeten lukken.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bij de eendjes

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Krijg van langs om meer goesting om in de herfst ook een paar dagen die richting uit te gaan.
                      Mooie kleurtjes. Compo mag van mij volledig blijven zoals hij is.
                      Een beetje het canvas uitbreiden bovenaan zou eventueel kunnen, aangezien toch weinig kleur in de lucht, dat zou zeker moeten lukken.
                      De Moezel en de Rijn zijn schitterend in de herfst Djivan vooral rond 1 november zelfs tot 11 november. Als de zon van de partij is lijken de valleien van goud te zijn, zeker eens doen !. Wat de uitbreiding van het canvas betreft heb je een punt.
                      Thanks voor je opmerkingen.
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bij de eendjes

                        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                        De Moezel en de Rijn zijn schitterend in de herfst Djivan vooral rond 1 november zelfs tot 11 november. Als de zon van de partij is lijken de valleien van goud te zijn, zeker eens doen !. Wat de uitbreiding van het canvas betreft heb je een punt.
                        Thanks voor je opmerkingen.
                        Onze vaste trekpleister rond 1 november was vroeger het GH Luxemburg... maar dat is al een tijd geleden, het toerisme draait daar nu op een wel heel laag pitje.
                        Eens mijn wederhelft proberen warm te maken voor de Rijn/Moezel volgende herfst.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bij de eendjes

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          Eens mijn wederhelft proberen warm te maken voor de Rijn/Moezel volgende herfst.
                          Moet je die in feite niet het ganse jaar warm houden ?
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                          Comment

                          Working...
                          X