Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samakha steppe

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Samakha steppe

    De Samakha steppe ligt hoog in een vrijwel onbewoond deel van de Altai Republiek.

    Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
    Our English website: www.kaichitravel.com
    Breng eens een bezoekje aan Siberie!

  • #2
    Re: Samakha steppe

    Mooie locatie wederom Jaap en een knappe weergave ervan
    Persoonlijk vind ik het spijtig dat de volledige voorgrond in de schaduw valt, kan jij weinig aan doen natuurlijk

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Samakha steppe

      is correct, sieg. Dat is nu eenmaal het probleem van landschapsfotografie he, not veel on to do.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Samakha steppe

        Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
        is correct, sieg. Dat is nu eenmaal het probleem van landschapsfotografie he, not veel on to do.
        toch wel hoor ,alleen wat geduld hebben tot de opklaring op de juiste plaats komt te liggen bij dit soort luchten
        maar al bij al vind ik het toch wel een mooie

        Comment


        • #5
          Re: Samakha steppe

          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          toch wel hoor ,alleen wat geduld hebben tot de opklaring op de juiste plaats komt te liggen bij dit soort luchten
          maar al bij al vind ik het toch wel een mooie
          Helemaal mee eens, laatste trip Lake District heb ik op sommige plekken meer dan een uur zitten wachten tot het licht juist zat.
          Over de foto: Imposant landschap met erg mooie wolken en licht, knappe plaat..
          Zou me daar ook wel kunnen vermaken met een camera.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Samakha steppe

            om even wat extra achtergrond info te geven:

            hoe mooi het zonnetje ook lijkt te schijnen, de lucht achter ons was pikdonker.
            De avond ervoor hadden we via de satelliettelefoon hulp in moeten roepen voor een groep wandelaars.
            Die groep had een ongeluk gehad en daarvan was 1 meisje van 17 overleden en ze hadden een zwaar gewonde.
            Pas 4 dagen later hebben ze die groep uit de bergen kunnen halen met een helikopter ivm slecht weer (onder meer sneeuw).
            ik hoop dat jullie begrijpen dat we niet echt te lang daar wilden wachten om een mooie foto te maken.
            Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
            Our English website: www.kaichitravel.com
            Breng eens een bezoekje aan Siberie!

            Comment


            • #7
              Re: Samakha steppe

              Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
              om even wat extra achtergrond info te geven:

              hoe mooi het zonnetje ook lijkt te schijnen, de lucht achter ons was pikdonker.
              De avond ervoor hadden we via de satelliettelefoon hulp in moeten roepen voor een groep wandelaars.
              Die groep had een ongeluk gehad en daarvan was 1 meisje van 17 overleden en ze hadden een zwaar gewonde.
              Pas 4 dagen later hebben ze die groep uit de bergen kunnen halen met een helikopter ivm slecht weer (onder meer sneeuw).
              ik hoop dat jullie begrijpen dat we niet echt te lang daar wilden wachten om een mooie foto te maken.
              wou wat een triest verhaal !!

              Comment


              • #8
                Re: Samakha steppe

                Ik hou van zulke desolate landschappen (maar niet van de trieste verhalen).
                Als je de vrijheid hebt om te gaan en staan waar en wanneer je wil, kan je inderdaad de tijd naar je hand zetten en het ideale licht afwachten en/of opzoeken.
                Maar als je afhankelijk bent van vervoer of rekening moet houden met anderen (of met je eigen veiligheid), zit je wat dat betreft niet in de ideale positie en moet je het nemen zoals het komt.
                Mijn betere foto's komen bijvoorbeeld ook uit de reizen die ik maakte zonder mijn kinderen erbij.
                Ik geniet dus van je foto zoals hij is, maar kan me voorstellen dat als je daar een paar dagen je tentje zou neerzetten, je magnifieke plaatjes zou kunnen schieten.

                Comment


                • #9
                  Re: Samakha steppe

                  Mooi zoals ie is met prachtig lichtspel in de vallei waardoor je naar achter wordt geleid. Knap landschap
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment

                  Working...
                  X