Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digibox moet binnen vóór 31 december. Niet vergeten!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digibox moet binnen vóór 31 december. Niet vergeten!

    Telenet heeft mij nog niet spontaan op de hoogte gebracht van het feit dat de gratis gebruiksperiode bijna afloopt. Lang geleden heb ik een sd-Digibox aangekocht. Toen Telenet plots besliste om enkel nog in HD uit te zenden heb ik een HD-Digibox in bruikleen gekregen tot eind 2016.

  • #2
    Re: Digibox moet binnen vóór 31 december. Niet vergeten!

    Dus alsnog beslissen of je digitaal blijft kijken of terug gaat naar analoog.
    Had je toen ook kunnen bedenken natuurlijk.
    Mss mag je hem voor een prijsje overnemen.
    Met de vriendelijke groeten, Ruud.

    Comment


    • #3
      Re: Digibox moet binnen vóór 31 december. Niet vergeten!

      Ik zat in hetzelfde schuitje, en heb er toen voor gekozen om digitaal te gaan, maar NIET via Telenet ;-)

      -TT-

      Comment


      • #4
        Re: Digibox moet binnen vóór 31 december. Niet vergeten!

        Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
        Dus alsnog beslissen of je digitaal blijft kijken of terug gaat naar analoog.
        Had je toen ook kunnen bedenken natuurlijk.
        Mss mag je hem voor een prijsje overnemen.
        Toen wist ik natuurlijk nog niet dat ik vanaf januari 2017 opnieuw zou moeten betalen voor mijn aangekochte decoder.

        Comment


        • #5
          Re: Digibox moet binnen vóór 31 december. Niet vergeten!

          Oorspronkelijk geplaatst door filip claeys Bekijk bericht
          Toen wist ik natuurlijk nog niet dat ik vanaf januari 2017 opnieuw zou moeten betalen voor mijn aangekochte decoder.
          Is toch niet voor deze dat je nu zal moeten betalen, maar voor de HD versie?
          Omdat je al eerder een SD versie kocht, kon je de HD versie een tijd gratis gebruiken.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Digibox moet binnen vóór 31 december. Niet vergeten!

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Is toch niet voor deze dat je nu zal moeten betalen, maar voor de HD versie?
            Omdat je al eerder een SD versie kocht, kon je de HD versie een tijd gratis gebruiken.
            Zo staat het toch in #1 van TS, Verseg ik begrijp eigenlijk ook de vraag niet zo goed,
            of is het een tip voor mensen die er eentje in bruikleen hebben bij Telenet.
            Voor wie een Wigo abo heeft bij Telenet zit alles in één pak.
            Last edited by Guest42; 15 december 2016, 09:42.

            Comment


            • #7
              Re: Digibox moet binnen vóór 31 december. Niet vergeten!

              Ik herinner mij dat Telenet een aantal jaren geleden plots heel genereus een oude digibox aanbood voor ongeveer een jaar huur.
              Het was te duidelijk dat ze van hun stock af wilden.
              Blijkbaar heeft TS een tegemoetkoming gekregen toen bleek dat hij deze niet lang heeft kunnen gebruiken.

              Sinds 2 jaar ben ik om een aantal redenen overgeschakeld naar de andere duopolist (met een aangekochte box, voor de prijs van 6 maanden huur).

              Comment


              • #8
                Re: Digibox moet binnen vóór 31 december. Niet vergeten!

                Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                Zo staat het toch in #1 van TS.
                Klopt, maar ik heb TS zijn reactie in #4 gequote waarin hij zegt opnieuw te moeten betalen voor zijn "aangekochte" decoder.

                Het is voor de HD versie dat nu betaald moet worden, de aangekochte SD hebben ze vergoed door een tijd eentje gratis in bruikleen te geven.

                Nu ja, mocht men de SD versie verder kunnen gebruiken zonder dat die mogelijks stuk ging, dan was het goedkoper geweest ... maar hoeveel mensen willen op een recente TV nog in SD kijken?
                Men betaalt nu wel iets meer, maar men krijgt ook meer.

                Wie echter ooit zelf de overstap maakte van SD naar HD kon ook plots niets meer doen met zijn aangekocht toestel ... en die kregen geen vergoeding of gratis periode.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Digibox moet binnen vóór 31 december. Niet vergeten!

                  maar hoeveel mensen willen op een recente TV nog in SD kijken.
                  Op mijn beeldbuis tv was dat de hoogst haalbare kwaliteit.(stukken beter dan analoog)
                  Ik was daar tevreden mee.
                  Als ik iets koop wil ik door niemand gedwongen worden het goed terug te geven om tijdelijk een ander goed te mogen gebruiken en dan opnieuw mogen teruggeven.
                  Last edited by filip claeys; 16 december 2016, 20:56.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Digibox moet binnen vóór 31 december. Niet vergeten!

                    Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                    Ik herinner mij dat Telenet een aantal jaren geleden plots heel genereus een oude digibox aanbood voor ongeveer een jaar huur.
                    Het was te duidelijk dat ze van hun stock af wilden.
                    Blijkbaar heeft TS een tegemoetkoming gekregen toen bleek dat hij deze niet lang heeft kunnen gebruiken.

                    Sinds 2 jaar ben ik om een aantal redenen overgeschakeld naar de andere duopolist (met een aangekochte box, voor de prijs van 6 maanden huur).
                    Palombian begrijpt volledig mijn punt.
                    De grote massa legt zich veel te gemakkelijk neer bij beslissingen van monopolisten.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Digibox moet binnen vóór 31 december. Niet vergeten!

                      Oorspronkelijk geplaatst door filip claeys Bekijk bericht
                      Palombian begrijpt volledig mijn punt.
                      De grote massa legt zich veel te gemakkelijk neer bij beslissingen van monopolisten.
                      Doe dan als palombian hé Filip, en laat vooral weten hoeveel betere kwaliteit die ander je geeft tegenover Telenet.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Digibox moet binnen vóór 31 december. Niet vergeten!

                        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        Doe dan als palombian hé Filip, en laat vooral weten hoeveel betere kwaliteit die ander je geeft tegenover Telenet.
                        Zo simpel is het niet.
                        Ikzelf heb telenet ook weggedaan toen de sd recorder niet meer ondersteund werd.
                        Voor mij was het simpel, ik zat met telefoon en internet al bij Scarlet en heb niet veel eisen voor tv.
                        Ik heb telefoon (gratis na 16 uur dacht ik) digitale tv op 1 plaats (basis) en internet (snel genoeg, onbeperkt maar gelimiteerd in snelheid vanaf 500gig) voor 39€
                        Het kan al veranderen als je er pakketten bij wilt, zeker als je voetbal wil volgen ben je niet altijd vrij in keuze. Of op meerdere plaatsen wil kijken, zeker als je naar 3 of meer plaatsen gaat zal telenet een betere keuze zijn denk ik.
                        Voor telenet ben ik 20 tot 30 euro meer kwijt.
                        Ga je het bekijken zonder naar de kostprijs te kijken, dan wint Telenet.
                        Fotografisch bekeken:
                        Kies je de beste camera ongeacht de prijs, of kies je de kamera voor wat je hem gebruikt? ;-)

                        -TT-

                        Comment


                        • #13
                          Re: Digibox moet binnen vóór 31 december. Niet vergeten!

                          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                          Doe dan als palombian hé Filip, en laat vooral weten hoeveel betere kwaliteit die ander je geeft tegenover Telenet.
                          Ik behoud nog steeds mijn gehuurde digicorder.
                          Ik wil gewoon iedereen waarschuwen die zich van geen kwaad bewust is.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Digibox moet binnen vóór 31 december. Niet vergeten!

                            Als je een digicorder gekocht hebt voor 10 keer de huur, en na twee jaar is die niet meer bruikbaar, dan kan je toch niet echt klagen....
                            niemand heeft beloofd dat die eeuwig gaat werken.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Digibox moet binnen vóór 31 december. Niet vergeten!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                              Als je een digicorder gekocht hebt voor 10 keer de huur, en na twee jaar is die niet meer bruikbaar, dan kan je toch niet echt klagen....
                              niemand heeft beloofd dat die eeuwig gaat werken.
                              Ik vind van wel Tommie1.
                              Het toestel was helemaal niet defect.
                              Zij veranderen hun systeem zodanig dat mijn toestel niet meer bruikbaar is.

                              Comment

                              Working...
                              X