Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Filmstrip in LR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Filmstrip in LR

    [IMG][/IMG]

    Wie ooh wie kan mij helpen!!!
    Mijn filmstrip in LR doet raar, Ik kan hem niet meer vergroten of verkleinen.
    De bestandsnaam van de foto is niet meer zichtbaar van de foto waar ik mee bezig ben heel vervelend
    Weet iemand hoe ik hem weer normaal krijg heb al van alles geprobeerd maar krijg het niet gevonden :-(
    Alvast bedankt
    Groetjes Monique

  • #2
    Re: Filmstrip in LR

    Die filmstrip kan als popup, of permanent zichtbaar of onzichtbaar geconfigureerd worden.
    Je zal het in die richting moeten zoeken door rechts op het kleine driehoekje te klikken, kies voor manual, bij autohide kan je niets aanpassen.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Filmstrip in LR

      Nee daar ligt het niet aan, had ik al naar gekeken :-) normaal zit er een zwarte rand rond en deze is er aan de bovenkant niet meer.
      Langs de bovenkant van de filmstrip is er ook precies een strook afgeknipt of ligt net onder het groot venster

      Comment


      • #4
        Re: Filmstrip in LR

        op het adobe forum hebben ze het er ook over.

        De oplossing zou zijn, je preferences resetten, maar voor sommige lost dit het probleem maar tijdelijk op.

        Een andere oplossing die er staat, begrijp ik niet. Ik kan de handeling niet achterna doen.
        What helped me was: uncheck Window -> Show Tab Bar and restart Lightroom. After this the missing part of the panel magically appears. Leave it on and restart again - and the thing is missing again.

        Comment


        • #5
          Re: Filmstrip in LR

          Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk bericht
          op het adobe forum hebben ze het er ook over.

          De oplossing zou zijn, je preferences resetten, maar voor sommige lost dit het probleem maar tijdelijk op.

          Een andere oplossing die er staat, begrijp ik niet. Ik kan de handeling niet achterna doen.
          Of je preferences volledig verwijderen, rebooten pc Volgens hun uitleg kan je, je voorkeuren ook ergens opslaan en ze daarna terug brengen, maar krijg je dan het probleem ook terug? https://www.lightroomforums.net/thre...updated.25197/
          Last edited by guido.g; 12 december 2016, 20:24.
          https://ggpics.be/

          Comment


          • #6
            Re: Filmstrip in LR

            En hoe resette ik die ?

            Comment


            • #7
              Re: Filmstrip in LR

              Oorspronkelijk geplaatst door DerwaelMonique Bekijk bericht
              En hoe resette ik die ?
              Googlen geeft veel antwoorden ;-)

              voor windows is het ALT en SHIFT indrukken en dan klikken op het Lightroom icoon
              dan krijg je de vraag of deze moet gerest worden.

              Voor op de MAC, vervang ALT door de juiste knop.

              Vergeet niet eerst te backuppen voor je het probeert.

              Comment


              • #8
                Re: Filmstrip in LR

                In bib.module knop bewerken>voorkeuren> tablat>voorinstellingen>en dan denk ik de onderste knop van de vier in de linkse kolom voor de auto lay-out.Ik ken het effect niet, maar volgens de pop-up ga je terug naar de fabrieks instellingen.Laat het resultaat weten als je wil, leren we ook wat.
                https://ggpics.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Filmstrip in LR

                  Oke :-) Alles is weer normaal jihaaaaa :-) Via de Bib module knop wat Guido zei was er geen verandering :-(
                  Dan maar mlap zijn tip geprobeerd en ja hoor alles is weer in orde :-) Dus resetten is de boodschap :-)
                  Bedankt allemaal, daar ben ik nu een halve dag achter aan het zoeken geweest. Conclusie zoek een forum op want van de helpdesk van LR moet je het echt niet hebben, ben nog steeds aan het wachten op een antwoord in de 24/24 uur chat.
                  Fijne dag verder ik kan weer op men gemakske gaan bewerken ;-)
                  Groetjes Monique

                  Comment


                  • #10
                    Re: Filmstrip in LR

                    Hopelijk blijft het werken, bij sommigen kwam het terug.

                    -TT-

                    Comment


                    • #11
                      Re: Filmstrip in LR

                      Oorspronkelijk geplaatst door DerwaelMonique Bekijk bericht
                      Oke :-) Alles is weer normaal jihaaaaa :-) Via de Bib module knop wat Guido zei was er geen verandering :-(
                      Dan maar mlap zijn tip geprobeerd en ja hoor alles is weer in orde :-) Dus resetten is de boodschap :-)
                      Bedankt allemaal, daar ben ik nu een halve dag achter aan het zoeken geweest. Conclusie zoek een forum op want van de helpdesk van LR moet je het echt niet hebben, ben nog steeds aan het wachten op een antwoord in de 24/24 uur chat.
                      Fijne dag verder ik kan weer op men gemakske gaan bewerken ;-)
                      Groetjes Monique
                      Bedankt om het te laten weten, weer wat geleerd, hopelijk blijft het zo. En in de popup menu's ook een knop gevonden met Lr herstellen, zou dat hetzelfde effect hebben, resetten is natuurlijk wat andres, maar toch ? Thx to mlap.
                      https://ggpics.be/

                      Comment

                      Working...
                      X